Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks mua aina säälittää vanhat miehet bussipysäkeillä?

Vierailija
01.07.2009 |

Siis kun ajan ohi ja näen vanhemman miehen bussipysäkillä, mulle tulee sääli sitä kohtaan.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
01.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Janos Valmunen

Vierailija
2/20 |
01.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos vanhalla miehellä on joku "ongelma", multa meinaa joskus ihan oikeesti päästä itku. Esim. kaupan kassalla ei löydä tarpeeksi kolikoita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
01.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja säälin myös nuoria, sillä kaisista tulee joskus vanhoja, jolleivat kuole nuorina.

Vierailija
4/20 |
01.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei yllä bussipysäkillä istuessa jalat maahan, jos istun penkillä "kunnolla" enkä reunalla. Sääliikö muakin joku?

Vierailija
5/20 |
01.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos vanhalla miehellä on joku "ongelma", multa meinaa joskus ihan oikeesti päästä itku. Esim. kaupan kassalla ei löydä tarpeeksi kolikoita.

Vierailija
6/20 |
01.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olette. On maailmassa vielä toivoa, kun on empatiaa.

Mutta kerronpa vain, että nuo ryppyisetkin mummot ja vaarit ovat tätä nykyä melko iloista porukkaa, ainakin meidän vanhemmat, jotka seitsemänkymppisinä telmivät kuin nuoret varsat kavereineen, niin että välillä höyry nousee jopa meikäläisenkin korvista.

Vierailija
7/20 |
01.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi vielä tyhmiä.

Vierailija
8/20 |
01.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne joutuu elämään vielä vuosikymmeniä tässä paskassa maailmassa, johon ovat taatusti syntyneet vasten tahtoaan.

Vierailija
9/20 |
01.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi vielä tyhmiä.

kuulostat erittäin viisaalta ja sydämelliseltä.

Vierailija
10/20 |
01.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se oli vaan sitä, että pelkäsi vanhuutta, omaa vanhenemista niin paljon! Nyt kun omat vanhemmat ja appivanhemmat alkaa olla vanhuuden rajamailla, ei se enää tunnukaan niin säälittävältä ja pelottavalta. Luulisi sen pelottavan enemmän, mitä lähempänä omat vanhemmat on kuolemaa, mutta vanhuudesta tuleekin luonnollisempi asia.

Vierailija
11/20 |
01.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääli ei ole empatiaa, vaan kyllä aika negatiivinen ilmaisu.

Ei vanhuksia tarvi sääliä. Ikä tekee esim. ihmisestä hitaan ja kankean.

Minä todellakin olen sydämellinen ihminen ja vain nuori ja kokematon tuntee sääliä vanhuksia kohtaan. Katsos kun ihan seurustelen niiden vanhusten kanssa ja ei kyllä sääli ole tullut koskaan mieleen.

Monet on hyvinkin tyytväisiä ja onnellisia.

T. se joka väitti teitä tyhmyksi ja nuoriksi.

vastaajilla taatusti ikää 20-30v.

Vierailija
12/20 |
02.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääli ei ole empatiaa, vaan kyllä aika negatiivinen ilmaisu. Ei vanhuksia tarvi sääliä. Ikä tekee esim. ihmisestä hitaan ja kankean. Minä todellakin olen sydämellinen ihminen ja vain nuori ja kokematon tuntee sääliä vanhuksia kohtaan. Katsos kun ihan seurustelen niiden vanhusten kanssa ja ei kyllä sääli ole tullut koskaan mieleen. Monet on hyvinkin tyytväisiä ja onnellisia. T. se joka väitti teitä tyhmyksi ja nuoriksi. vastaajilla taatusti ikää 20-30v.

Mitäköhän se sitten on? Kyllä sä taidat itse olla vähän tyhmä?

Vierailija
13/20 |
02.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itseä heikompaa (tai sellaiseksi luultua) säälitään ylhäältä käsin tyyliin "ei mulla ainakaan noin huonosti mene". En ymmärrä vanhuksien säälimistä kyllä yhtään. Ennen vanhaan vanhuksia kunnioitettiin.

Sääli ei ole empatiaa, vaan kyllä aika negatiivinen ilmaisu. Ei vanhuksia tarvi sääliä. Ikä tekee esim. ihmisestä hitaan ja kankean. Minä todellakin olen sydämellinen ihminen ja vain nuori ja kokematon tuntee sääliä vanhuksia kohtaan. Katsos kun ihan seurustelen niiden vanhusten kanssa ja ei kyllä sääli ole tullut koskaan mieleen. Monet on hyvinkin tyytväisiä ja onnellisia. T. se joka väitti teitä tyhmyksi ja nuoriksi. vastaajilla taatusti ikää 20-30v.

Mitäköhän se sitten on? Kyllä sä taidat itse olla vähän tyhmä?

Vierailija
14/20 |
02.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos jalatkaan ei yllä maahan siinä bussipysäkin penkillä, niin kyllä minullakin kihoaa kyyneö silmään. Ajatelkaa, vanha kaiken nähnyt ja "kovat koulut" käynyt pieni mummo, joka istuu ja odottaa bussia. Beessien softiskenkien verhoilemat jalkaterät heilahtelevat ilmassa, kun ohuet, riutunee sääret eivät pysty tuulen voimaa vastustamaan :-(

Vierailija
15/20 |
02.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tunsin hirveetä sääliä toissapäivänä kissaa kohtaan joka oli jäänyt auton alle ja vielä eli. Vieläkin säälittää kun ajattelen sitä.

Vierailija
16/20 |
01.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niillä voi olla kivaa.

Vierailija
17/20 |
01.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään vanhoista miehistä:-)

Vierailija
18/20 |
01.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja säälin myös vanhoja mummoja! Mutta niiden pitää olla "säälittävän näköisiä",siis ei liian hienoja vaatteita ym.

Vierailija
19/20 |
01.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...kaikista säälittävimmillä mummoilla ja papoilla ei yletä bussipysäkillä istuessaan jalat maahan!

Vierailija
20/20 |
01.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...kaikista säälittävimmillä mummoilla ja papoilla ei yletä bussipysäkillä istuessaan jalat maahan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän viisi