KERÄILYKOODEJA?
Otan mielelläni vastaan kaikenmaailman keräilykoodit :D
Eli jos et itse keräile ja kaapissasi sattuu olemaan
* FLORAn muumimukikampanjan,
* pingviinituuttien keräilykansien tai
* tiikerivaippojen koodeja
niin otan kiitollisena vastaan osoitteeseen
Sanni788@luukku.com
? Kiitos ?
Kommentit (33)
nostamatta ja mene töihin jos sulla ei ole varaa ostaa Floraa
jolla saa jotain tavaraa?? meillä heitetty varmaan 15 paketin kuorta roskiin sen takia kun en ole löytänyt niistä niitä pupu merkkejä!!
Tiikerivaippapaketeissa
on 10 merkkiä pitkä Libero Club Code joka on siellä vaippapaketin sisäpuolella muoviin painettuna. Löytyy siis suunnilleen siitä kahvojen kohdalta sisäpuolelta.
Koodit syötetään liberon sivuille ja pisteet kertyy samalle pistetilille kun pupumerkeistäkin ja pistekaupasta tilataan mitä siellä millonkin sattuu olemaan.
Koodeilla saadut pisteet näkyy heti pistetilillä.
nyt ainakin seuraavasta paketista tiedät ottaa pisteet talteen :) Ja niistä liberon uusista vauvanhoitotuotteista saa kans pisteitä. Kato ohjeen liberon sivuilta.
tää palsta tuntuu olevan valitusta ja haukkumista varten..
noita koodeja saa?? Säälittävää kerjätä täällä ilmaiseksi...
Flora koodeja vastaan.Kouluikäinen tyttömme haluaisi muumimukin, jota en hänelle muuten voi ostaa.
Oikeastaan se postikulukin joka on noin 5e on meille liikaa.
Vaan mäpä en kerjää. Ollaan ilman.
Mitäs alottaja noilla tekee? Myy huutiksessa?
koodeilla voi saada rannnekkeen johonkin huvipuistoon.
Vähänkö meillä pompittaisiin ilosta jos tyttö pääsisi huvipuistoon.
Arvatkaa kattonko kauppojen roskikset päällisin pulin jos vaikka sattuisin koodeja löytään.
Olis ihanaa viedä tyttö huvitteleen kesälomalla.
Tervesin nro 2
myydä niitä flora-koodeja huuto.netissä
KUKAAN HUUDA, EI AINAKAAN OLE HUUTOMERKKIÄ.
niitä koodeja saisi täälä kerjätä? Jos joku haluaa ja jaksaa ne näpytellä eikä itse tee niillä mitään niin mikäs siinä. Jos se jotain ottaa päähän että joku kerjää niin älä näpyttele niitä koodeja.
Mä en tiennyt että taas kerätään jotain. Jos tulee vastaan niin voin näpytellä. (Näpyttelin niitä bona-koodejakin tänne ihan hulluna kun en itse niillä mitään tehnyt. HA!)
jotain koodeja, että saa jotkut jarrusukat? :O!!