Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kumpi herättää enemmän hellyydentunteita: tyttö-vai poikavauva?

Vierailija
30.06.2009 |

Muhun vetoaa ehkä enemmän tyttövauvat, koska mulla on tyttö, joka jo nyt iso. Tulee vauva-aika mieleen.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
01.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

enemmän tyttövauva, jos on vielä syötävän söpö, mutta kahden tytön ja yhden pojan äitinä olen huomannut, että poika on sittemmin ehkä hellyyttävämpi tyyliin: Äiti, sä oot ihana." :) Tytöt tuumaavat paremminkin, että äiti on hauska.

Ulkonäöstä vielä: näin joskus jollain tuttavan tuttavalla poikavauvan, jolla oli mahtavan isot kädet, siis nyrkit. Oikein tekivät vaikutuksen ja olivat siis hellyyttävätkin samalla, mikä hieno mies tuosta tuleekaan... No, sitten tuli oma poika ja hänellä samanlaiset - isältä perityt tietysti :)

Vierailija
2/29 |
01.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

He alkavat myös jutella yleensä aikaisemmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
01.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein isokouraisilla on myös isot jalat. Näyttävät oudoilta. Omat vauvani ovat olleet hyvin siroja rakenteeltaan.

näin joskus jollain tuttavan tuttavalla poikavauvan, jolla oli mahtavan isot kädet, siis nyrkit. Oikein tekivät vaikutuksen ja olivat siis hellyyttävätkin samalla, mikä hieno mies tuosta tuleekaan... No, sitten tuli oma poika ja hänellä samanlaiset - isältä perityt tietysti :)

Vierailija
4/29 |
01.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttövauvat ovat söpömpiä.

Vierailija
5/29 |
01.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaisia pikku -vekkuleita jo syntyessään

Vierailija
6/29 |
01.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että äidit hyysää enemmän poikiaan, koska uskovat näidän tarvitsevan enemmän "suojelua", koska eivät ole itse koskaan olleet poikia (eivätkä siten tiedä, että kyllähän pojat pärjää elon tiellä ihan yhtä hyvin). Isillä taas päinvastoin, eli tyttöjä varjellaan enemmän.

Vierailija
7/29 |
01.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että äidit hyysää enemmän poikiaan, koska uskovat näidän tarvitsevan enemmän "suojelua", koska eivät ole itse koskaan olleet poikia (eivätkä siten tiedä, että kyllähän pojat pärjää elon tiellä ihan yhtä hyvin). Isillä taas päinvastoin, eli tyttöjä varjellaan enemmän.

tyttö ja poika, ja molemmat ovat olleet vauvana yhtä söpöjä.

Vierailija
8/29 |
01.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ja ehkä vauvoista persoonallisen näköiset /(vaikka ruttu"rumat") on liikkiksemmän näköisiä kuin perusvauvat.

Oma tyttövauva on tietysti kaikkeista söpöin.

Vierailija
9/29 |
01.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikavauvat ovat hyvin harvoin nättejä

Tyttövauvat ovat söpömpiä.

Tai ainakin meille siunaantunut hyvin suloinen poika (näillä geeneillä ihmeen "kaunis")

Vierailija
10/29 |
01.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisia isonenäisiä isokorvaisia möhkyröitä. Ei niitä kohtaan pystynyt tuntemaan mitään hellyyttä.

Ihanimmat näkemäni vauvat ovat olleet tyttöjä.

Vierailija
11/29 |
01.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin itse ajattelen niin. Meillä on 2 tyttöä ja kolme poikaa. Enemmän on aikoinaan tullut syliteltyä poikia, vaikka kyllä tytötkin ovat hellyyttä saaneet...

Vierailija
12/29 |
01.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhtä vetovia ja suloisia, oli kumpia vaan.

ja samoin vieraat vauvat ei liikuta mua pätkääkään, oli kumpia vaan...

Vierailija
13/29 |
01.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohdannu vauvaa, joka ei olis herättäny minussa hellyyden tunteita. Eikä oo sukupuolella ollu väliä. Odotan tässä, että saisin tämän kolmannen syliini, ollaan leikkimielisesti sovittu, että tänään syntyy, viikon verran supistellu suht tiuhaan, että jos tämä nyt alkas olee tässä. :) Omat lapset poikia ja niitä kohtaan hellyyden tunteita ihan eniten.. :)

Vierailija
14/29 |
01.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen oli ihan sama, oliko kyse tyttö- vai poika-vauvasta, kunhan vaan vauva oli söpö.

Nyt oma tyttövauva herättää kyllä hellyydentunteet niin pintaan, etten oikein jaksa olla kiinnostunut muiden vauvoista.

Vierailija
15/29 |
01.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en tykkää kauhean pulleista vauvoista, sellasista joilla on ihan mielettömät makkarat ranteissa ja jaloissa. Muuten menee kaikki sukupuolesta välittämättä.

Meillä on poika ja tyttö, molemmat ihania.

Vierailija
16/29 |
01.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat minusta usein söpömpiä.

Vierailija
17/29 |
01.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole mikään vauvafani, aika harva vauva herättää mussa mitään hellyydentunteita. Ja valitettavasti suurin osa vauvoista ei ole mitään söpöjä, vaan rumia pullukoita. Sorry vaan.

Vierailija
18/29 |
01.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se tutkittu että pojat saa enemmän syliä.

Kun kerran asian niin selvästi tiedät, niin laitapa linkki, niin minäkin luen sen tutkimuksen.

Mutu-tuntumalla väittäisin toisin ja itse olen ainakin omia tyttäriä kanniskellut paljon pidempään (samoin mieheni) kuin poikia, joiden oletetaan olevan reippaita pikkuäijiä jo pienestä ja jaksavan paremmin itsekin kävellä.

Itse koen kaikki vauvat hellyyttäviksi ja ihaniksi - vielä ei ole tullut sellaista vauvaa vastaan, joka olisi ollut jotenkin vastenmielinen. Minulla kyllä pätee se, että mitä läheisempi vauva minulle on, sitä hellyyttävämpi ja halittavampi hän on. Siksi omien lisäksi erityisen ihanina koen kummilapset ja sisarusten lapset.

Vierailija
19/29 |
01.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

n. vuoden ikäisistä, tyttö. Meillä on poika varmaan saanut enemmän ihailevia kommentteja kuin tyttö, johtui varmaan paljon siitä että pojalla oli paljon tummaa tukkaa jo syntyessään, mitä moni ihaili.

Vierailija
20/29 |
30.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulkonäöstä (siis vieraista vauvoista puhuttaessa).

Olen 2 tytön äiti.