Seksikumppani ruvennut helläksi!!?? Mistä kyse?
Mies, jonka kanssa olen ollut vain seksisuhteessa, vaikka hauskaakin meillä aina ollut ja vahva henkinen yhteyskin. Viime "tapaamisen" jälkeen hän kuitenkin halasi lujasti, katsoi vakavana silmiini ja silitti pitkään poskeani. Mistä kyse?
Kommentit (12)
Kannattaa ehkä ottaa asia puheeksi, on aika ikävää sulle, jos tulkitset eleet väärin.
Sanoi, että mua on aina niin ihana nähdä ja itse ehdotti heti perään uutta tapaamista.
fuckbuddy sanoi, että tulee onnelliseksi pelkästään siitä, kun saa katsella mun kasvoja. En ole kuullut hänestä kuukauteen.
on ihan selvä merkki siitä, että on aikeissa kertoa jotakin ikävää sinulle. Noiden kahden eleen on tarkoitus lievittää kerrottavan asian ikävyyttä. Ei halua loukata sinua. Jos on tosi luuseri, ei pysty edes sanomaan sitä asiaansa ja lopettaa vaan yhteydenpidon. Sano suoraan, että sun mielestä hänen käyttäytymisensä on muuttunut ja onko kyseessä sun kannalta huono juttu.
Haluaa nähdä sut pian, koska haluaa jäähyväissession, mutta on esim. lähdössä paikkakunnalta, tai esim. löytänyt uuden, eikä siksi halua pitkittää enää suhdettanne.
Toivottavasti oma miehesi sitten lohduttaa sinua ;)
että sillä on hiv tai muuta pääsi menoksi. Mutta todennäköisempää tosiaan että on alkanut kiintyä sinuun.
Jotain vahvaa tunnetta joka tapauksessa mukana, tietty voi olla haikeuttakin tms....
ihan oikeasti mies voi tarkoittaa ihan mitä vain noilla eleillään. Toisten on todella vaikea kertoa sitä sinulle. Paitsi tietenkin, jos peilaa omiin kokemuksiin. Ja silloin voi olla näin tai noin.
Minulle muistui mieleeni elämäni surullisimpia hetkiä, kun suurin ja oikeastaan ainoa rakkauteni lopetti suhteemme. Niitä helliä, kauniita sanoja seurasivat sitten muutaman päivän kuluttua kamalimmat sanat, joiden nostattamaa surua vieläkin tunnen sisälläni: en voi jatkaa tätä suhdetta kanssasi, vaikka oletkin minulle rakas.
Ikävöin vieläkin tätä miestä.
Reilumpaa olisi ollut sanoa minulle päin pläsiä: se on loppu nyt, en vain enää tunne sinua kohtaan mitään. Piste.
eli joko alkaa tunteet syvenemään tai sit päinvastoin haluaa lopettaa seksisuhteen tms. mut ei vielä saanut sanottua
Nyt kai yritän tulkita hänen käytöksestään samaa... :) Mistä sen muuten voisi päätellä?
ap
mukaan ei mitenkään muuten kuin puhumalla asiasta suoraan. Tai ainakin itse olen tulkinnut miehiä vastaavissa tilanteissa ihan väärin ja sitten vituttaa.