Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

naapuri aloittaa lähtemisen niin

Vierailija
30.06.2009 |

että aukaisee ulko-oven. Sitten tulevat lapset (4) kirkumaan käytävään ja potkivat seiniä. Sitten tulee käytävään kovaääninen isäntä, joka kommunikoi kirkuvien lasten sekä kovaäänisen sisälläolevan äidin kanssa.

Äiti juoksee välillä lasten perässä yrittäen laittaa niille jotain päälle. Isä huutaa.

Tällä kertaa lähtemisessä ei kestänyt kuin 10 minuuttia, yleensä menee 15-25 minuuttia.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

menepä samaan aikaan ulos (samalla tyylillä kun he, että ees taas ramppaat) ja samalla päivittelet kännyyn kun käytävässä taas meuhkataan :P

Vierailija
2/6 |
30.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja yksi syy miksi minä en asu perheineni kerrostalossa. tuota kestäisi kukaan. ja toisaalta haluan itse lähteä rauhassa ilman että kukaan kuuntelee meidän perheen sisäisiä dialogeja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla mitään harmittomampaa kuin lapsen ääni!? Oikeesti, muuta pois. Mun kerrostalossa asumista haittasi myös äänet, joskaan en ollut edes läheskään yhtä herkkä tiukkapipo kuin sinä, ja silti tajusin muuttaa pois. Kerrostalossa asuu muita ja ihmisistä lähtee ääntä. Se on fakta minkä muuttamiseksi et voi tehdä mitään. Omaa elämääsi voit muuttaa tekemällä itse sille jotain.

Vierailija
4/6 |
30.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse yritän ainakin olla pitämättä hirveetä messua missään rappukäytävissä ja opettaisin samaa kyllä lapsille.

Vierailija
5/6 |
30.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

motskarilla töihin niin, että pistää ensin koneen päryttämään ja sitten alkaa venkslata kypärää päähän ja sen jälkeen hanskoja käteen. Siinä kuluu kummasti aikaa ja kun olen moottorin pärinään herännyt, tuntuu se niin pitkältä ajalta. Vihdoin naapuri on saanut itsensä ajokuntoon ja istuu pyöränsä selkään ja ajaa pois. En ymmärrä miksi sitä moottoria pitää tyhjäkäyttää niin kauan.

Vierailija
6/6 |
30.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

motskarilla töihin niin, että pistää ensin koneen päryttämään ja sitten alkaa venkslata kypärää päähän ja sen jälkeen hanskoja käteen. Siinä kuluu kummasti aikaa ja kun olen moottorin pärinään herännyt, tuntuu se niin pitkältä ajalta. Vihdoin naapuri on saanut itsensä ajokuntoon ja istuu pyöränsä selkään ja ajaa pois. En ymmärrä miksi sitä moottoria pitää tyhjäkäyttää niin kauan.

meillä on vanha jenkkiauto, jossa kovaa ääntä pitävä moottori. Autoa pitää lämmitellä jonkin aikaa ennenkuin voi lähteä liikkeelle. Varmaan sama homma isokoneisen moottoripyörän kanssa. Ja meilläkin mies lähtee kerrostalon pihasta aamuisin kuuden maissa, huomenta vaan naapurit ;P