Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla on vain 4 ystävää ja tekee tiukkaa pitää yhteyttä niihinkään

Vierailija
30.06.2009 |

Enimpiä ystäviä en lapsiperheen arkeen kaipaa. Ehkä muutama lapsiperheystävä voisi olla kiva jotta lapselle saisi kavereita, mutta en jaksa jos äitiys on ainoa yhdistävä tekijä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
30.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi mulla on vaan 3, mun ystävillä kaikilla on lapsia - yhdellä reilusti vanhempia kun mulla, kahdella vauvat kun mulla taas taapero - joten ei nyt sinänsä ole edes leikkiseuraa lapselle (ennenkuin vauvat vähän kasvavat).

Oli mulla ennen lasta muitakin ystäviä, mutta ne on jotenkin hävinneet, en oikeastaan edes kaipaa..

Välillä tosiaan tuntuu etten jaksa/ehdi pitää tarpeeksi yhteyttä edes heihin, mutta kiva sit kuitenkin on kun ollaan kavereita ja yhdessä. Mikähän siinä on välillä ettei muka jaksais..

Vierailija
2/5 |
30.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei yhtäkään ystävää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
30.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja 3 kaveria ja kaikkiin vaikeuksia pitää yhteyttä. Enn tajua miten muut ehtii??

Kylläkin mun ystävä asuukin 150km päässä :(

Vierailija
4/5 |
30.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pääsen tosi helpolla.

Vierailija
5/5 |
30.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joiden kanssa voi hetken jutustella jo satutaan kohtaamaan. Hiekkalaatikolla viihdyn yksin lapseni kanssa ja talvet ollaan niin paljon liikekannalla, että ei ehdi ketään arkirutiinien pyörityksen lomassa kaivata.

Teatteriin ja elokuviin sekä bändikeikoille osaan aikuisena ihmisenä mennä yksinkin, aina löytyy juttuseuraa baarista jos sinne yksin eksyn.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kolme