Kuukautiset viimeksi helmikuussa, enkä ole raskaana.
Mulla on aina ollu hyvin epäsäännölliset menkat ilman esim. pillereitä.
Nyt vain aloin miettimään, että onko tuosta mitään haittaa, kun kuukautiset ei säännölliset? Asiaa ei oo koskaan tutkittu sen kummemmin.
Lääkäri joskus sanoi vaan, että sitten jos on ongelmia tulla raskaaksi. No, kaksi lasta on ja tulleet vähällä yrittämällä..=)
Kommentit (6)
yrittämällä", jos sinulla on kuukautiset kerran puolessa vuodessa? Taidat provoilla.
tosin nyt ei ole ollut noin pitkiä taukoja. Mutta joskus aiemmin saattoi mennä puoli vuotta. Mulle lääkäri sanoi samaa että ei ole mitään haittaa paitsi että raskaaksitulo voi olla hankalaa. Mulla kuitenkin 4 raskautta sai alkunsa ensi yrittämällä :)
Ja noista lapsista vielä.
Ekan kohalla lopetin pillerit ja tulin heti raskaaksi.
Toisen kohalla ei ollu pillereitä kehissä, ja tulin vaan raskaaksi.
ap
sitten todella todella runsas vuoto joka kestää ja kestää
eli kun limakalvo ei poistu kun ei ole kk niin sitten se jatkaa vaan paksuuntumistaan kohdussa, ja ku se tulee ulos niin sitä sit kans tulee
mulla oli just 6kk ilman kuukautisia ja kyllä
kun se alkoi sitä tuli kun hanasta, hytymää ja limakalvoo viiruina ja verta ja verta, mitkään paksutkaan yösiteet ei kestänyt kun ehkä tunnin maks
naistenklinikka reissuhan siitä lopulta tuli ja hb oli 74
eli suosittelisin kyllä ajoissa gymelle, ja saat pillereitä joillaa lakaa kyl heti kun se kuuri on syöty yleensä 10pv ja sit ilman lääkettä vuorokausi niin alkaa kyllä
että vastaanotolle kannattaa tulla, kun on puoli vuotta taukoa, että saadaan selvitettyä hormonitilanne. Jos estrogeenia on kovin niukasti, osteoporoosin riski kasvaa tuntuvasti.
se ei tuota ongelmia, kuten lapsettomuutta tai liikakarvaisuutta tai jotain.
Mitä tarkoitat, ettet ole juurikaan yrittänyt lapsiasi?