Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskoisitteko, jos kertoisin tunteneeni Michael Jacksonin?

Vierailija
30.06.2009 |

En siis tarkoita mitään fanitapaamista.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
30.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en osaa sanoa, suhtautuisin aika neutraalisti. En olisi uskomatta mutta en nyt haltioissani ihmetellisi myöskään että olisit tuntenut hänet ,o)

Aika yhdentekevää minulle. Sinänsä surullinen hänen kuolemansa, mutta ihan sama kuka hänet tunsi. Eipä sillä minulle merkitystä ole.

Vierailija
2/18 |
30.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunsitko?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
30.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunsitko?

Vierailija
4/18 |
30.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Peter Jacksonin...

Vierailija
5/18 |
30.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi meidän tietää heidät?

Vierailija
6/18 |
30.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peter Jackson :)

Mutta en usko että kukaan oikein tunsi MJ:tä, hän on oli erakko ja tuskin päästi ihmisiä lähelleen. Eli en usko että todella tunsit hänet vaikka olisit joskus tavannutkin.

Vierailija
7/18 |
30.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

AV:lla on totuus.

Vierailija
8/18 |
30.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tunnet ihmisen nimeltä Michael Jackson, mutta en uskoisi, että olet tuntenut "The Michael Jacksonia".

Vierailija
9/18 |
30.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävyys kesti pitkään ja saattoi olla ihan ainoita aitoja ystävyyssuhteita, joita MJ:llä oli. Minä olisin ylpeä jos olisin tuntenut hänet.

Vierailija
10/18 |
30.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ps. minä en ollut tuo 6 :)

Vierailija
11/18 |
30.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
12/18 |
30.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoisitko sinä, että lapseni olivat Brangelinan & lastensa kanssa samassa huvipuistossa & ostarissa ja ilakoivat yhdessä samoissa huvipuistovempeleissä?

Ja tämä on ihan totta.

Vierailija
13/18 |
30.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan Elizabethkin joutunut tosi nuorena kameroiden eteen, tietääkseni äitinsä painostuksesta osittain. Elizabethän oli kans lapsitähti, ja ehkä sen takia hän ymmärsi Michaelia niin hyvin.

Jos joku suomalainen tavis kertois mulle että oli MJ:n ystävä ja tunsi tämän, niin enpä ihan heti menis uskomaan. Mutta toisaalta, ei asiat aina olekaan niin yksiselitteisiä...

Vierailija
14/18 |
30.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on paljon uskottavampaa :)

Uskoisitko sinä, että lapseni olivat Brangelinan & lastensa kanssa samassa huvipuistossa & ostarissa ja ilakoivat yhdessä samoissa huvipuistovempeleissä?

Ja tämä on ihan totta.

Vierailija
15/18 |
30.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos siis tarkoitat tätä juuri kuollutta supertähteä etkä jotain samannimistä.

Vierailija
16/18 |
30.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuosia sitten, mutta silloin kun hänen tähtensä oli jo nousussa. Sanoi että oli hiljainen ja huomaamaton ja miellyttävä nuorimies, ei mikään diiva...

Vierailija
17/18 |
30.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä mäkin olen ollut samassa tilaisuudessa Ahtisaarten kanssa mutten voi sanoa tuntevani heitä. Oot muuten tainnu jo kerran kertoa täällä tän brangelina jutun.

Ja tämä on ihan totta.

Vierailija
18/18 |
30.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta muuten uskon kyllä että tunsit hänet, siis niin että olet hänet nähnyt jossain livenä ja jutellut, ehkä joskus kirjoitellut. Onhan näitä joitakin suomalaisia lapsia joskus 80-90-luvulla siellä Neverlandissakin majailleet. Olitko siellä :)?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yhdeksän