G: Hauskoja/outoja kylttejä
Mä näin tänään seuraavanlaisen erään ison talon portinpielessä, tiellä: Kyllä, meillä on monta lasta mutta ei yhtään ylimäärästä!
Kommentit (26)
"Vähät koirasta, varo isäntää"
Mainio nimi eräällä lihamyymälällä: Penan lihan myymälä.
Ei siis Penan lihanmyymälä, vaan Penan lihan myymälä.
Meidän kadulla on eräs hassu perhe joilla on omanlaisensa huumorintaju. Niiden postilaatikon kyljessä lukee teipattuna pieneksi kyltiksi, että "rakkauskirjeloota, ei laskuja".
Terkkuja vaan A:sen perheelle :D!
Joku vääräleuka kävi kirjoittamassa kylttiin: minun.
Siinä sitten seisoi keskellä kaunista nurma kyltti jossa joku tunnusti tehneensä paskat.
meidän leikkipuistossa on kyltti jossa lukee "Ei talvikunnossapitoa". Kyetäkseen lukemaan kyltin, pitää joko osata lukea nurin päin tai seisoa käsillään... kyltti on nimittäin ylösalaisin.
Mä näin tänään seuraavanlaisen erään ison talon portinpielessä, tiellä: Kyllä, meillä on monta lasta mutta ei yhtään ylimäärästä!
kangaskaupan oven vieressä:
"Varokaa katolta putoavaa lunta ja jäätä!"
ja sen vieressä:
"Lastenvaunut tähän"
tien varressa 2 kylttiä pihalle missä toisessa lukee meille ja toisessa heille.
"varokaa putoilevia kiviä", rupes vähä pelottaa..
Mun veljen reissulta on semmonen kiva kuva, missä neljä kundii näyttää hanuriansa ja kyltissä lukee "hevonperseenmutka" =D
Mun veljen seinällä on kans toi"kalasta asuu täällä jne..." ihana! Ja erään auton takalasissa luki "varo,blondi ratissa" =) Tässä muutamia, onhan noita...
Miehet: mene lähemmäksi, ei se vehje yltä noin kaukaa.
Naiset: istu koko toimituksen ajan
Kotiin tullessa minua jaksaa hymyilyttää oma kylttini; PUUTARHURI LOMALLA. Kyltti on ruostunut ja vähäsen kallellaan pahassa ryteikössä.
Iso tontti, pienet lapset niin sillehän tämän huvikummun piha tahtoo näyttää... :oD
"Minä ehdin 3 sekunnissa portille, seisotko vielä silloin siinä?" Ja vieressä tietty koiran kuva.
Toinen portista bongattu:
"Ei ihan tavallisin vahti mutta sitäkin kiukkusempi!" Ja vieressä kuva hanhesta.