Voi mammakullat.
Nauttikaa siellä rannalla vedestä, hiekasta ja auringosta. Älkää kytätkö miltä ihmiset näyttävät tai mitä he laittavat kahviinsa.
Kommentit (14)
Älä kullittele minua..
Siivekkaan laji on passiivis-aggressivisuus.
tuheroosi ja sitten Unikko-rusetilla ranskalainen letti. Mutta elä hyvä kullittelija kaiva tissiäs enää ikuna esille meijän lähirantsussa. Meidän Kalevikin sano, että mulla on sitäpaitsi paljo kiinteemmät rinnat ku sulla. Ei kannata esitellä kroppaansa, jos se ei oo täydellinen ninku mulla on.
Se on kuvitelmaa, että joku tietty merkki olisi toista parempaa.
Kannattaako niitä aloituksia lukea, jos menee herne neukkuun?
että onko läskeillä tosi pienet sieraimet? Mahtuuko sinne herne edes, jos nenänsisäinen läski on tiellä? Siivekkaalla lienee tähänkin asiaan kanta, kuten aina.
muualla vartalossa saa aikaan eräänlaisen imuilmiön nenäontelossa. Paineen vaikutuksesta sieraimet vetäytyvät ja ahtautuvat. Vielä vaikeampi ilmiö on liiallisen ympäristökontrolloinnin seurauksena tapahtuva aivopaineen lasku, joka johtaa koko otsa-alueen ihon laajenemiseen ja sitä kautta nenänvälisen ihon ennenaikaiseen ryppyyntymiseen.
Vielä vaikeampi ilmiö on liiallisen ympäristökontrolloinnin seurauksena tapahtuva aivopaineen lasku,
kerrankin kertomaan meille jotain omasta kokemuksesta! Onko sulla tää kovinkin pahana?
Minullahan tuo ilmiö puuttuu kokonaan.
aina lopulta kuoriutuu pikku tosikko, jolta puuttuu kokonaan sitä ja tätä ja tuota.
jäät aina toiseksi : )
Tuo sun minultahan puuttuu kokonaan öhkäisy oli niin avuton, etten edes viitsinyt yrittää keksiä mitään nokkelaa vastaukseksi.
Siivekkäällä on näemmä sana hallussa. Ainaski mun mielestä.
Ainaski mun mielestä.
Onneksi olkoon, ja meikä painuu yöpuulle!
Minä en voi mennä enää ikinä rannalle kattomaan niitä karvatuheroita ja selluliittireisiä. Sitten vielä turauttavat lörpöttävistä eriparitisseistään maidot kahviin (ihan varppina halpaa Saludoo sekin).
Vähän rajaa tuohon ulkoiluun. Jos ei kroppa ja mies oo esittelykunnossa, niin pysykää sisällä, saatana.