Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä vaatetta päällä synnytyksessä?

Vierailija
29.06.2009 |

Jollekin voi olla aivan toissijainen asia, mutta tunnustan että tälläkin on minulle merkitystä rentoutumisen onnistumisen kannalta... Meidän synnärillä on ainakin aikaisemmin ollut käytössä avopaita, siis sellainen selästä auki oleva lyhyehkö ja kankea kauhtana, jossa on epämukava olla ja liikuskella kun peffa (ja ne ihanat verkkoalkkarit) näkyy.

Mikä käytäntö muissa sairaaloissa on?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
29.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla. Mut ei sitä siinä tilanteessa kyllä muista että mitä on päällä. Tai no mielipide kysymys. Mutta tuskin ne on muuttuneet siitä mihinkään jos olet aiemminkin ollut samalla synnärillä.

Vierailija
2/18 |
29.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

todellä lörppä pitkä paita.

Ei kierrä, ei hierrä ja oli helppo...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
29.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkä paita ainakin itselläni.

Vierailija
4/18 |
29.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli sairaalan paita ja toisen kohdalla oma paita, mikä nyt oli sattunut päälle jäämään. Tajusin vasta synnytyksen jälkeen, että eihän mulle kukaan edes tarjonnut muuta vaatetta.

Vierailija
5/18 |
29.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli se yöpaita päällä. Saattoi olla joku lyhyempikin vaate. Mutta ei kai kellään mitään alushousuja ole jalassa?

Vierailija
6/18 |
29.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli se yöpaita päällä. Saattoi olla joku lyhyempikin vaate. Mutta ei kai kellään mitään alushousuja ole jalassa?

Ekassa synnytyksessä tökättiin pelkkä pitkä side jalkojen väliin, ja se oli aika mielenkiintoinen yrittää pitää paikallaan asentoa vaihtaessa...

Toisessa synnytyksessä oli ne verkkoalkkarit pitämässä sidettä paikallaan, kun kuitenkin kaikenlaista veristä ja limaista vuotoa tuli, ja käveleskelin ympäriinsä.

Vierailija
7/18 |
29.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

alushousut jalassa. Olin osastolla käynnistelyssä etukäteen ja jäi siis jalkaan mut ihan syystä oli kun lorahteli lapsivettä koko ajan ja side oli. Mut meijän sairaalassa ei ole verkkohousuja vaan semmoset puuvillaiset mega isot pöksyt:D

Vierailija
8/18 |
29.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ihan hyvä, kun hylki kivasti kaikenlaista limaa ja lapsivettä.

Toisessa mulla oli sitten joku Lassien halpis, mutta siitä kyllä meni lapsivesi läpi ja olo oli epämukava ja nihkeä.

Vierailija
9/18 |
29.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

- D&G:n kotelomekko

- korkkarit

- Guccin aurinkolasit ettei näy jos meikit leviää

- Gossardin stringit. Ei tarvi ees riisua, vähän vaan siirtää alanartsaa.

Vierailija
10/18 |
29.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että saisin päälleni sellaisen normaalin pitkän sairaalayöpaidan, jollaisia käytetään vierihoito-osastollakin? Oikeasti voin kuulostaa tosi kummalliselta ja turhamaiselta, mutta mun on vaikea rentoutua epämukavissa vaatteissa - ja se avopaita on nimenomaan sellainen.

Se yöpaita olisi paljon mukavampi ja rennompi. Parhaassa tapauksessa saisi vielä olla rintaliivitkin päällä, mutta se taitaa olla jo liiallista. ;)

ap

Vierailija
11/18 |
29.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ihan hyvä, kun hylki kivasti kaikenlaista limaa ja lapsivettä. Toisessa mulla oli sitten joku Lassien halpis, mutta siitä kyllä meni lapsivesi läpi ja olo oli epämukava ja nihkeä.

Vierailija
12/18 |
29.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

- D&G:n kotelomekko

- korkkarit

- Guccin aurinkolasit ettei näy jos meikit leviää

- Gossardin stringit. Ei tarvi ees riisua, vähän vaan siirtää alanartsaa.

Mulla oli Marimekon raitapaita ja samanväriset sukat. Sukista pidin kiinni ponnistaessa. Sit olin laittanu kantoliinan jo valmiiks päälle, ettei mee bondingit vituralleen. Alapään olin verhoillut puuterinvärisillä Sloggi-makseilla. Välilihaa leikatessaan ne viilsi Sloggitki auki.

Huulissa oli Miramee ja tukka leikattu kananperseeks ja värjätty punaseks.

Kivunlievityksestä kieltäydyin.

Tokassa synnytyksessä olin märkäpuvussa, koska sain olla avautumisvaiheen ajan ammeessa. Kätilö ehotti akvarakkuloita, mut mä sanoin, että haista vittu. Ja kyllähän se otti ja haistoi.

Vierailija
13/18 |
29.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

- D&G:n kotelomekko - korkkarit - Guccin aurinkolasit ettei näy jos meikit leviää - Gossardin stringit. Ei tarvi ees riisua, vähän vaan siirtää alanartsaa.

Mulla oli Marimekon raitapaita ja samanväriset sukat. Sukista pidin kiinni ponnistaessa. Sit olin laittanu kantoliinan jo valmiiks päälle, ettei mee bondingit vituralleen. Alapään olin verhoillut puuterinvärisillä Sloggi-makseilla. Välilihaa leikatessaan ne viilsi Sloggitki auki. Huulissa oli Miramee ja tukka leikattu kananperseeks ja värjätty punaseks. Kivunlievityksestä kieltäydyin. Tokassa synnytyksessä olin märkäpuvussa, koska sain olla avautumisvaiheen ajan ammeessa. Kätilö ehotti akvarakkuloita, mut mä sanoin, että haista vittu. Ja kyllähän se otti ja haistoi.

Vierailija
14/18 |
29.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että saisin päälleni sellaisen normaalin pitkän sairaalayöpaidan, jollaisia käytetään vierihoito-osastollakin? Oikeasti voin kuulostaa tosi kummalliselta ja turhamaiselta, mutta mun on vaikea rentoutua epämukavissa vaatteissa - ja se avopaita on nimenomaan sellainen.

Se yöpaita olisi paljon mukavampi ja rennompi. Parhaassa tapauksessa saisi vielä olla rintaliivitkin päällä, mutta se taitaa olla jo liiallista. ;)

ap

Vierailija
15/18 |
29.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin mulla oli ainaki niin jumalattoman kuuma etten pystyny pitää paitaa päällä. esikoista synnytin. ei mua haitannu yhtään vaikka oli aalasti siellä muiden nähtävänä.

Vierailija
16/18 |
30.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ekas oli yö paita. taoisessa ei mitään ja todella en voi sietää itseäni alasti mutta siinä kiirreessä ja valtavassa kivussa ei paljoa vaatteet kiinnostanu....

Vierailija
17/18 |
30.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulla rintsikatkin oli, kunnes joku pervo kätilö riisui ne imetystä varten. WTF, enhän mä jatkossakaan niitä riisunu?

Vierailija
18/18 |
30.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tullut mieleenkään ajatella vaatteita..)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kahdeksan