Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi sun nykyinen miehesi on parempi kuin exäsi?

Vierailija
29.06.2009 |

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
29.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exässäkään ei ollut varsinaista vikaa, mutta nyxä vie exää 10-0.

Vierailija
2/34 |
29.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen oli omissa jutuissaan huiteleva narsisti, joka tuli välillä kätevään hotelliinsa (lue: yhteiseen kotiimme) ja lirkutteli taas itselleen lisäaikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
29.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei käy maksullisissa naisissa tai muutenkaan petä, ei halua vaimon olevan äiti itselleen...

Vierailija
4/34 |
29.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon vielä tän "eksän" kanssa, mutta luulen että mahdollinen tuleva mies tulee olemaan puheliaampi, viisaampi ja aikaansaavempi!

Vierailija
5/34 |
29.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei käytä henkistä väkivaltaa, ei tukista lastani tai uhkaa tukkapöllyllä jos lapsi ei siivoa lelujaan (lapsi siis exän), ei tule ottamaan mun pillusta valokuvaa kun mä oon suihkussa... Tätä vois jatkaa loputtomiin.

Vierailija
6/34 |
30.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei varmaan missään. On muuten vaan sopivampi, omine vikoineenkin.

Vierailija
7/34 |
30.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekee kotitöitä, ei ole juokse mammanhelmoihin itkemään kun sille asiasta sanoo, käy töissä eikä vaan jatkuvasti makaa kotisohvalla saikulla tai työttömänä.

Siinä nyt alkuun ne asiat mitkä on nykyään paremmin...

Vierailija
8/34 |
30.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on sentään MIES verrattuna exään, ei käytä henkistä eikä ruumillista väkivaltaaja on aidosti tukenani aina.

Vierailija
9/34 |
30.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tarvi pelätä sitä että hairahtuisi muihin naisiin vaikkei kotona aina olekaan herkkua.

exällä pettäminen oli geeneissä, kulki vaarilta isälle, isältä pojalle. Ja varmaan kulkenut hänen omalle pojalleenkin, harmi kyllä.

Vierailija
10/34 |
30.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa mennä sanomaan, että onko mitenkään. Yhdessä ollaan oltu 4 vuotta. Exän viat rupes selviämään 9 vuoden kohdalla... Eli nyxä toki parempi kuin exä nykyään, mutta kummassakaan ei ole ollut mitään vikaa naimisiin mennessämme eikä ainakaan ensimmäiseen 4 vuoteen.

Vierailija
11/34 |
30.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä se ole narsisti, eikä hauku mua kaiken aikaa, pitää huolta lapsista, osallistuu kotitöihin, tekee töitä, osallistuu perheen kuluihin. Suunnittelee asioita perhekeskeisesti, esim. varaa lomamatkan kohteeseen, joka on lapsiystävällinen - exä lähti reissuun aina yksinään.

Nyxä haluaa olla mun ja meidän kanssa ja tekee asioita yhdessä meidän kanssa - esim. ulkoillaan tai mennään uimaan.

Nyxä ei makaa kaiket päivät vuoteessa murjottamassa.

Nyxä ei tissuttele kaiken aikaa.

Nyxä kertoo mulle tunteensa ja jakaa muutenkin asioitaan kanssani, eikä salaa, piilottele, huijaa ja valehtele.

Nyxä puhuu minulle kauniisti ja kunnioittavasti. Ja nyxä on älykäs ja hyvännäköinen.

Vitsit se entinen olikin kyllä tapaus.

Vierailija
12/34 |
01.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

- arvostava

- rakastava ja sen osoittava

- herkästi innostuva

- kannustava

- pyyteetön

- huomioonottava

- hemmotteleva

- hassutteleva

- IHANA:)

Ei mullakaan varsinaisesti vikaa siinä ekassa olluyt, ihan kunnollinen ja tunnollinen mies mutta tunneköyhä.

Vierailija
13/34 |
01.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhuu kaikista asioista, eikä ota mun tunteita henkilökohtaisina loukkauksina, vaikka olis negatiivisiakin tunteita.

Huomaa mut naisena. Haluaa, että minäkin saan rakastellessa muutakin kuin olla väline. Eli olen muutakin kuin seksilelu, jonka tunteilla ei oo niin väliä.

Osallistuu kotitöihin.

Halusi sitoutua, lapsia.

Arvostaa mun tekemää työtä sekä kotona, että kodin ulkopuolella.

Haluaa oikeasti kokonaan yhteisen elämän, eikä "häpeä" tunnustaa, että olen nainen, joka on hänelle oikeasti tärkeä.

Muistaa merkkipäivinä, jouluna jne.

Rakastaa mua ja uskaltaa, haluaa ja muistaa kertoa sen joka päivä.

Kutsuu mua mun nimellä, eikä pelkästään "hei..."

Ei kerro, että mä oon hankala ja rasittava ja.. vaikka oikeasti olisinkin.

Vierailija
14/34 |
01.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

syy on, ettei mieheni ole alkoholisti kuten ex. Siitä seuraa sitten kaikenlaista muuta hyvää: hän on luotettava, suora, kiva.

Vierailija
15/34 |
01.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

- käy töissä, ei ole ns. ikuinen opiskelija

- ei tuhlaa rahojaan vaan elää nuukasti (ex pisti ne vähätkin rahat tarpeettomiin asioihin ja rahat ei sitten riittäneet ruokaan) ja pankissa on pahan päivän varalle rahaa, vaikka on tavallinen duunari

- ei ole tiukkapipo

- ex:n mielestä kaikki muu musa kuin klassinen oli roskaväen musaa, nyxä soittaa mulle puhalimella ja laulaa linjoja pitkin tangoja kuin Pavarotti

- siisti, ei jätä mm. likaisia alushousujaan keskelle olkkarin pöytää ja pitkin lattioita

- osallistuu kotitöihin

On nyxällä ex:sään verrattuna omat raivostuttavat vikansakin...mutta kaikkee ei voi saada.

Vierailija
16/34 |
30.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on vain jotenkin sopivampi minulle kuin ex.

Vierailija
17/34 |
30.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

-haluaa olla kanssani loppuikänsä

-halusi lapsia kanssani

-kiroilee vähemmän

-ei tupakoi (haisee paremmalta)

-pitää lupaamansa

-ei lintsaa

Vierailija
18/34 |
30.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. joka oli uskollinen aina sille naiselle jonka vieressä istui.

Nyxäni kanssa ei tarvitse pelata ihmissuhdepelejä vaan tunteet voidaan ilmaista sellaisina kuin ne ovat.

Vierailija
19/34 |
30.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska ja välittävä. Varakas ja antelias. Työtä pelkäämätön ja aikaansa antava. Lapselle hyvä isä ja mulle maailman paras puoliso.

Vierailija
20/34 |
30.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vieläpä arvostaa minua sellaisena kuin olen. Tällaisesta ei olisi exän kanssa kannattanut haaveillakaan. Hänelle koko suhteen pointti taisi olla saada olla parempi kuin minä. Saada joku, jonka tontille voi näennäisesti dumpata ne asiat, joita hän ei kestänyt omassa itsessään, ja sitten purjehtia "puhdistautuneena" pois. Onpa tainnut olla rankkaa huomata, että ahdistusta, vihaa, ja kaikkia muita elämään kuuluvia vaikeita tunteita on hänellä ikuisesti aivan omasta takaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yhdeksän