Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi sun nykyinen miehesi on parempi kuin exäsi?

Vierailija
29.06.2009 |

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
30.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mielenterveysongelmia, ei alkoholiongelmaa, ei hakkaa mua, välittää mun pojasta kuin omastaan, osaa huolehtia itse laskujen maksamisesta, osaa tehdä ruokaa ja siivota, ostaa toisinaan kukkia ja huomioi ihan pienissäkin arkisissa asioissa... Listaa vois kyllä jatkaa loputtomasti :)

Vierailija
22/34 |
30.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi hän on kykenevä rakastamaan myös minua ja lastani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
30.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka elämästä ex:än kanssa on jo yli 20v aikaa, ei silti oo kyllä siihen kaipuuta takas...

Vierailija
24/34 |
30.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on sentään MIES verrattuna exään, ei käytä henkistä eikä ruumillista väkivaltaaja on aidosti tukenani aina.

Vierailija
25/34 |
30.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakastaa aidosti, eikä vain puhu rakastavansa; ei valehtele (silloinkaan kun se olisi mukavampaa), ei petä. Kaikkia näitä teki exä ihan alvariinsa.

Vierailija
26/34 |
30.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sama tyyli kuulemma jatkuu ukolla nykyisen eukkonsa kanssa (siskonsa kertoi). Kun se akka kuulemma on niin hirveä ja tekee miehen helvettiä, ja teksi mieli erota mutta ei voi lasten takia. Niinpä niin, välillä vois se ukko katsoa peiliin, sieltä se syyllinen löytyy.

ja vieläpä arvostaa minua sellaisena kuin olen. Tällaisesta ei olisi exän kanssa kannattanut haaveillakaan. Hänelle koko suhteen pointti taisi olla saada olla parempi kuin minä. Saada joku, jonka tontille voi näennäisesti dumpata ne asiat, joita hän ei kestänyt omassa itsessään, ja sitten purjehtia "puhdistautuneena" pois. Onpa tainnut olla rankkaa huomata, että ahdistusta, vihaa, ja kaikkia muita elämään kuuluvia vaikeita tunteita on hänellä ikuisesti aivan omasta takaa.

Vierailija
27/34 |
30.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja saa jotain hyödyllistäkin aina aikaan..

Tosi monta SAMAA huonoa puolta exässä ja nykyisessä kyllä on, välillä joutuu miettimään että enkö sit tarkempaan katsonut nykyistä valitessa kun just ne samat viat löytyy kuin exästä (mm. epäsiisteys, siis oikeasti aina vaatteet rikki/likaiset, saa muistutella käsienpesut ja kynsienleikkuut).

Vierailija
28/34 |
30.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa mennä sanomaan, että onko mitenkään. Yhdessä ollaan oltu 4 vuotta. Exän viat rupes selviämään 9 vuoden kohdalla... Eli nyxä toki parempi kuin exä nykyään, mutta kummassakaan ei ole ollut mitään vikaa naimisiin mennessämme eikä ainakaan ensimmäiseen 4 vuoteen.

Exän viat alkoi selviämään 9 vuoden kohdalla.

(Jep. No aika kauan sai ne piiloteltua. Vai oliko niin että rouvaa rupesi kyllästyttämään ja tuli tarve vaihtaa uuteen..?)

Ja nyxä parempi kuin exä nykyään jne.

(Voi tsiisus mitä tekstiä...)

Vierailija
29/34 |
30.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiinnolla odotan, että koska exän nyxä tajuaa tämän viat....

eikä se ole narsisti, eikä hauku mua kaiken aikaa, pitää huolta lapsista, osallistuu kotitöihin, tekee töitä, osallistuu perheen kuluihin. Suunnittelee asioita perhekeskeisesti, esim. varaa lomamatkan kohteeseen, joka on lapsiystävällinen - exä lähti reissuun aina yksinään. Nyxä haluaa olla mun ja meidän kanssa ja tekee asioita yhdessä meidän kanssa - esim. ulkoillaan tai mennään uimaan. Nyxä ei makaa kaiket päivät vuoteessa murjottamassa. Nyxä ei tissuttele kaiken aikaa. Nyxä kertoo mulle tunteensa ja jakaa muutenkin asioitaan kanssani, eikä salaa, piilottele, huijaa ja valehtele. Nyxä puhuu minulle kauniisti ja kunnioittavasti. Ja nyxä on älykäs ja hyvännäköinen. Vitsit se entinen olikin kyllä tapaus.

Vierailija
30/34 |
30.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyse ollut varmaan piilottamisesta. Oletko kuullut sellaisesta, että ihmiset muuttuu? Kaikki eivät valitettavasti muutu ajan saatossa parempaan suuntaan (esim. jotkut alkoholisoituvat, jotkut sairastuvat henkisesti, jotkut sairastuvat fyysisesti, jotkua kipuilevat omia kriisejään eri tavoin).

Mitä erikoista tuossa että nykyinen mieheni on parempi kuin exä nykyään on? Tällä juuri tarkoitin sitä, että exä valitettavasti on muuttunut huonoon suuntaan ajan saatossa ja nykyisenlaisesta exästä ja nykyisestä miehestäni en puhuisi samana päivänäkään. Totuus on, että kun olin exän kanssa ollut sen 4 vuotta, niin ihan yhtä onnellinen olin hänen kanssaan, kuin mitä olen nyt nykyisen mieheni kanssa. En osaa yhtään sanoa, että osasinko nyt siis valita yhtään paremmin kuin ensimmäisellä kerralla. Aika näyttää.

Niin ja mainittakoon nyt vielä, että minä en ollut ollenkaan kyllästynyt parisuhteeseeni eikä minulla ollut mitään uutta katsottuna. Ja ihan kaikkeni tein, että parisuhde ja ehjä perhe olisi saatu säilytettyä. Aina vaan se kaikkikaan ei riitä. Joskus huonoa kehää ei vaan saada käännettyä enää hyvän kehäksi ja parisuhde on sananmukaisesti _pari_suhde, joten eipä sitä yksin kukaan voi pelastaa.

Vierailija
31/34 |
30.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

- osaa keskustella järkevästi asioista ja saa minut rauhoittumaan

- hellii ja paijaa enemmän

- parempi ja samanlaisempi huumorintaju kuin minulla

- puheliaampi

- ei ollenkaan niin tylsä

- ei ole turhan pihi

Vierailija
32/34 |
30.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nykyinen on ainoa ja alkuperäinen. On vaan ihan paras mies minulle!

Vierailija
33/34 |
30.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

-fiksumpi

-huomaavaisempi

-omistaa selkärangan

-puhuu, ja puheeseen voi luottaa

-ei ala suuttuessaan repimään mua vaatteista tms.

-on kännissä ihan yhtä sympaattinen kuin selvinpäinkin

Vierailija
34/34 |
30.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan se plussaa että nykyinen miehesi ei kulje miehissä :)

mun nyxä on kiinnostunut musta myös ihmisenä, eikä vain jonakin tyyppinä jonka kanssa viettää aikaa, kun muuta tekemistä ei ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kolme