Mies sopii juttuja keskustelematta kanssani
Kyllä kyrsii. Viime aikojen saldo on: toivotti tuttavan uusioperheen meille tervetulleeksi festarimajoitukseen, kun olin viimeisilläni. Möi 2 hyvää turvaistuinta työkaverilleen alihintaan. Kutsui tutut pikkuruiselle ei-mukavuuksia-mökillemme viikonlopuksi, kun perheemme yhteinenkin loma-aika on kortilla ja 4 hengenkin mökkielämän joutuu sumplimaan. Ostaa alle kouluikäisille lapsille iltapalaksi Jättikset ja suklaamurot, kun ovat jo jätskit ja muuta makeaa päivällä syöneet. (no tää viimeinen vain pieni jäävuoren huippu, joka nostatti verenpainetta)
Tekis mieli vaikka alkaa vuokrata ukkoa kavereiden muuttoihin tai remontteihin tietämättään. Ärsyttää, kun kommentit on aina tasoa: olet nipo tai olet tiukkapipo. Grrr... Muilla samaa?
Kommentit (4)
Miehen kaveri menee jopa minunkin edelleni.
sillä erotuksella, että mies ei joudu asioista paljoakaan vastuuta kantamaan. Esim. kutsun kavereita kylään, mutta itse hoidan tarjoilut ja mahd siivoukset jos lyhyellä varoitusajalla.
Olen varmasti liian kiltti, mutta en halua olla tyly näille kylääntulijoillekaan ja saada koppavan mainetta. Heille kun tuntuu olevan ihan ok tunkea kylään kuvailemissani oloissa.
-ap-
Sanot että ei käy sinulle ja käsket miehesi perua se sopimansa asia. Eiköhän se muutaman kerran nolona peruttuaan opi muistamaan ettei lupaile kysymättä sinulta ensin.