Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos näet ison kärpäsen kävelevän voileivälläsi,

Vierailija
29.06.2009 |

syötkö leivän hyvällä ruokahalulla vai jätätkö syömättä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kasvanut maatilalla, siellä pörräsi navetan takia tsiljoona kärpästä kaikkialla. Eli ihan tottunut että jos ruokapöydässä pörrää ja pomppii ruuasta toiseen alle kymmenen kärpästä niin ei siinä mitään, jos enemmän niin haetaan kärpäslätkä...ja jatketaan sitten ruokailua kun kärpäset vähän harvenee.

Kukaan ei meillä kärpästen takia ole kuollut, tuskin edes sairastunut - meidän perheessä on aina oltu keskivertoa terveempiä.

Vierailija
2/6 |
29.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tod söis, jos kärpänen tulisi paskaisia jalkojaan hieromaan mun leivälle, hyi helvettos. on voinu käydä vaik missä retkeilemässä ja imutellu kaikenlaiset raadot, yöks. leipä jäis syömättä, mut joskus ihan kiva, niin jäis myös pari sataa kaloria nauttimatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikallisessa kaupassa näin kärpäsen imuttelevan viineriä tiskillä..

Vierailija
4/6 |
30.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön myös jos putoaa lattialle. Tai jos koira ehtii hotkaista siitä puolet.

Vierailija
5/6 |
30.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en todellakaan osta viinereitä tai munkeroita mistään laarista. monesti on ollu kärpänen jopa siellä muovikuvun sisällä innoissaan imuttelemassa. mielummin teen itse viinerit ja munkit jos niin paljon tekee mieli.

Vierailija
6/6 |
30.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku joskus väitti mulle että kärpänen laskee munansa (olikohan 2-5sek kuluessa) leivän tms pinnalle istahtamisestaan, ja totta tai ei, se juttu tulee mulle aina mieleen...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yhdeksän