Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mien suhtautuisit jos lapsesi menisi kaverilleen kylään...

Vierailija
29.06.2009 |

...ja kaverin äiti kävisi leikkauttamassa lapsesi hiukset ilman lupaasi, koska ne olivat hänen mielestään liian pitkät?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
29.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hän vieläpä sattuisi olemaan ammattikampaaja, olisin ilahtunut. Muussa tapauksessa sanoisin lapselleni, että vastaisuudessa omat vanhemmat hoitavat hiustenleikkuun.

Vierailija
2/16 |
29.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

koskaan enää päästäisi lastani leikkimään sinne. Mutta tämähän oli kuvitelmaa, eikö?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
29.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaverin äidillä taitaa olla maniavaihe menossa...

Vierailija
4/16 |
29.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin suuttuisin. En tiedä mitä sanoisin tai tekisin mutta ei varmasti jäisi epäselväksi kaverin äidille että nyt meni liian pitkälle.

Vierailija
5/16 |
29.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellei sitten olisi ollut puhetta, että tukka pitäisi leikkauttaa, mutta silti omin päin toimiminen olisi minusta erittäin epäkohteliasta.

Vierailija
6/16 |
29.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sen maksais niin mikäs siinä, eikä siinäkään mitään jos on itse kampaaja mut siis riippuu tuloksesta. omalla lapsella ollu ihan hirveet hiukset aina kampaajan jälkeen, taidan leikata itse tästä lähin vaikken osaakaan mut parempi siitäkin on pakko tulla.

lapsella ollu ihan epätasaisesti leikatut. väittäny et kerroksittain leikattu mut ei kyllä siltä näytä...

Vierailija
7/16 |
29.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tapahtui äskettäin mieheni lapselle kun tämä meni kylään kaverilleen. Mieheni on asiasta ymmärrettävästi aika vihainen. Kyllä itsekin olisin, jos kyseessä olisi minun lapseni. Ei toisten lapsia koskevia päätöksiä voi tehdä omin lupineen, olkoonkin kyse pelkästä hiusten leikkuusta. Entä jos seuraavan kerran tulee siihen tulokseen, että oranssi tukan väri olisi kiva juttu... Kyseinen nainen on kyllä aiemminkin toiminut tökerösti.

Vierailija
8/16 |
29.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkä ikäinen lapsi kyseessä? vaatisin korvauksia!!!

Vierailija
9/16 |
29.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen ymmärän, jos mummo vie parturiin kysymättä, mutta kaverin äidiltä se on kyllä outo veto.

Vierailija
10/16 |
29.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kirjoitti, että leikkaisi tädin puliksi - ei paha vastine tuohon :D

En päästäisi enää lastani ko. kaverin luo kylään. Vaikuttaa jonkunlaiselta kostolta/kiusanteolta joko lapsen vanhempia tai itse lasta kohtaan. Voisiko hän olla jostain kateellinen? Jos on tarpeeksi kipeä tyyppi, kateus voi saada tällaisia tekoja aikaan.

Vierailija
11/16 |
29.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverukset keskenään leikkelivät toistensa hiuksia ja äiti siisti sitten itse tai vei parturiin pelastamaan sen mitä pelastettavissa että ette saisi hepulia siitä minkä näköisenä lapsi tulee sieltä.

Nimimerkillä leikkasin kaverini tukan.

Vierailija
12/16 |
29.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kukaan terve mene ja leikkaa vieraan lapsen hiuksia

Vierailija
13/16 |
29.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi on jo 11-vuotias joten tuskin kaverukset leikkelivät toistensa hiuksia. Lapsi oli viety kampaajalle varta vasten. Kyseinen naisihminen on aiemmin esim. ostanut lapselle vaatteita. Eikä kyse ole ollut silkasta anteliaisuudesta vaan takana on ollut hiukan kyseenalaisempia motiiveja (lapsen vaatteet eivät hänen mielestään ole olleet tarpeeksi hienot yms.).

Vierailija
14/16 |
29.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

(lapsen vaatteet eivät hänen mielestään ole olleet tarpeeksi hienot yms.).

...ja mitä se häntä painaa? Eli suomeksi sanottuna syy on jotain sieltä väliltä, että nainen tosiaan on kateellinen jostain, haluaa osoittaa jotain omaa arvovaltaansa, korostaa itseään ja olemassaoloaan noilla, ja loukata asianosaista perhettä.

Itse pistäisin välit poikki, ts. kaveri saisi tulla kylään, mutta tyttö ei mennä kaverin luo. Voisihan sille kaverillekin ostaa jotain kekseliästä vastalahjaksi. Tai peräti kaverin äidille, kuten joku uusi vaate... ;)

Vierailija
15/16 |
29.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule tuomiota täältä.

Vierailija
16/16 |
29.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin välillä katsellut jonkun lapseni kaverin kampausta tai vaatetta, että tuolla tavalla en leikkiaisi lapseni hiukset tai pukisi lastani.

Mutta nämä asiat pysyvät minun pään sisällä, enkä kehtaisi mennä puuttumaan näin rajusti toisen perheen tapaan toimia.

Tai siis olen itse asiassa huomauttanut lapseni kaverille (14v) joka kulki keskellä talvea (-20C) ohuissa kesähousuissa ja ohuessa kesätakissa että onko hän nyt ihan varma että tarkenee noilla vaatteilla. Hän oli sitä mieltä että tarkenee ihan hyvin. Mikäs siinä sitten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yksi