Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun 7v meinasi hukkua tänään.

Vierailija
29.06.2009 |

Voi että miten säikähdin... Kyseessä kokonaan aidattu kahluuallas jossa vain 70cm vettä. Olin pienemmän kanssa rantavedessä ja isompi heitteli toisen lapsen kanssa palloa vähän matkan äässä. Pidin koko ajan silmällä, koska lapsi ei osaa uida. Pallo lensi aidan (laiturin) yli ja lapsi kömpi laiturille ja vaikka karjuin kurkkuni suoralta, että EI, ET MENE niin suit vain, lapsi meni päistikkaa aikuisten puolelle jossa minulla juuri ja juuri ylettää varpaat pohjaan.

Onnksi oli nopea mies... juoksi laiturin läpi kuin ben johnson ja onki lapsen kuiville. Itse juoksin pienempi sylissä kahluualtaan läpi ja karjuin peräsuoli pitkällä.

Ranta oli täynnä ihmisiä mutta kukaan ei eväänsä liikauttanut.

Nyt onneksi kaikki hyvin ja akuutein ongelma on se, miten lapsen saisi enää ikinä veteen, nyt vannoo ettei koskaan aio mennä uimaan... tarkoitus oli opetella uimataito tänä kesänä.

Kyllä säikäytti! Pitäkää huoli lapsista rannalla, en olisi ikinä kuvitellut, että se voi tapahtua noin nopeasti ja valvovan silmän alla!!

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
29.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä huomannut, miten uskomattoman luottavaisesti monet vanhemmat antavat lastensa veden äärellä touhuta. Ja surullista satoa sitten luetaankin lehdistä joka kesä.

Vierailija
22/22 |
29.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla neljä vauvauimaria, esikoinen nyt 8 kuopus 2. Uimassa käymme kesäisin usein. Kuopus on nyt kauhuissaan vedestä, eikä sinne halua. Kesän aluksi horjahti olkakellukkeiden varassa kylmään veteen uimaan ja on siitä asti halunnut pysyä rantaviivan paremmalla puolella.

Vauvauinnin ansioista (osaa pidättää hengitystä) olen ajatellut, että mulla on minuutti aikaa katsoa väärään suuntaan tms. muuten olen aina haukkana ja haluan, että lapset ovat silmän alla. Nyt olen yrittänyt lanseerata tätä pari-ajattelua, että vahtivat toisiansa. Mutta siis - jos vettä lähellä, niin hukkumisen riski aina on. Kivaa olla vanhempi ja vastuussa. Silti roudaan lapsiani uimaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan neljä