Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen aina päättänyt lasteni nimet ennenkuin ovat syntyneet...

Vierailija
29.06.2009 |

...eli en ole päättänyt nimeä sen perusteella "minkänimisen" näköinen lapsi on.

Olen siis miettinyt valmiiksi nimet tytölle ja pojalle. Olenko outo?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
29.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nimillä ole ulkonäköä. =) Minäkin olen kutsunut lapsiani nimillään jo vatsassa. Enkä ole salannut nimiä ennen ristiäisiä.

Vierailija
2/8 |
29.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vauvani eivät laitoksella edes olleet minkäännimisen näköisiä, ne eivät näyttäneet edes vähän isompina vauvoina yhtään siltä minkä näköisiä nyt isompana ovat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
29.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja koko aika puhutiin nimellä, jo ennen syntymää.

Vierailija
4/8 |
29.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan kakkosen kohdalla lopullinen päätös nimestä tehtiin synnytyssalissa pojan synnyttyä, kun ei aiemmin kahdesta vaihtoehdosta osattu valita. Mutta esikoiselle oli nimet jo puolestavälistä raskautta. Ja tälle uusimmalle tulokkaallekin on jo jonkin aikaa ollut nimet päätettynä.

Vierailija
5/8 |
29.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

R-kirjaimen sisältävät nimet sopivat mielestäni särmikkäille", temperamenttisille lapsille, pehmeämmät vokaalit rauhallisemmille. Vauvan temperamentista voi hieman päätellä, millainen nimi mahdollisesti sopisi. :) (Ainakin kuvittelen niin)

Vierailija
6/8 |
29.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tyttö syntyikin. Pojalle ei edes keksitty nimeä. Jossain vaiheessa, kun sukupuoli ei ollut vielä selvillä, poika-nimistä toki myös keskusteltiin, mutta sitten kun lapsi tiedettiin tytöksi puhuttiin hänestä sillä nimellä, joka hänelle sitten annettiinkin. Jo ystäville lähetetyissä tekstareissa kerrottiin vauvan nimi. Häntä kun oli kutsuttu sillä nimellä jo pitkään. Ja minusta hän on ihan nimensä "näköinen".

Vierailija
7/8 |
29.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis ne tekstarit oli niitä, joita sairaalasta lähetettiin, kun kerrottiin ystäville meidän uutukaisen syntymästä :-)

Vierailija
8/8 |
29.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nimillä ole ulkonäköä. =)

Mutta kyllähän lapsen ulkonäöstä jonkunlaisia ennusteita on kun tietää miltä vanhemmat näyttää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän neljä