Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

olen nauranut silmät itkusta ihmeissään (meillä oli bileet eilen)

Vierailija
28.06.2009 |

tarjolla oli olutta, viiniä, lonkeroa, siideriä, erilaisa teräviä.

Tänään tulee kaveri kiittämään eileisistä bileistä ja samalla huomaan kainalossa kaksi olut tölkkiä.

Nainen kiittää bileistä, vastaan kiitokseen, kaveri pitää hiljaisen hetken. Hänen mies varasti nämä kaksi olutta teiltä, tulin palauttamaan ne :D :D

Kumpi on nolompi, mies joka varastaa kaksi olutta, vai nainen joka tulee palauttamaan ne? :D

Olutta oli kylmävarasto täynnä meillä ei siis ollut hajuakaan paljon olutta meni. Eikä väliä jos muutama tölkki lähti vieraiden mukaan :D :D :D

rehellisyyttä kannatan, mutta tämä minsuta oli jo noloa rehellisyyttä

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän kuin tulisi palauttamaan palan lihaa - syötiin eilen tällainen, nyt tuon sen takaisin...

Vierailija
2/5 |
28.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai otitko oluet vastaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on suuttunut miehelleen joka on niin loppasuu että piti toisten oluita mukaan ottaa ja tuli siksi palauttamaan. eihän tuo naiselle mitään noloa ole, vaan sille miehelle!

minä ainakin pitäisin hauskana juttuna eikä tulis mieleen että olisi jotenkin noloa

Vierailija
4/5 |
28.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai otitko oluet vastaan?

nainen ei juo olutta. Niin siksi siideriä :)

nainen lähti iloisesti hypellen kahvien jälkeen kotiinsa :)

Vierailija
5/5 |
28.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on suuttunut miehelleen joka on niin loppasuu että piti toisten oluita mukaan ottaa ja tuli siksi palauttamaan. eihän tuo naiselle mitään noloa ole, vaan sille miehelle!

minä ainakin pitäisin hauskana juttuna eikä tulis mieleen että olisi jotenkin noloa

mies on kännipäissään saanut loistavan idean ja vaimo tajunnur seuraavana aamuna.

Hieno juttu että palautti, koska jos teillä olisi ollut tarkempi määrä juomia niin ois voinut vähän ihmetyttää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kaksi