Miten isoja hyytymiä teillä on tullut synnytyksen jälkeen? :D
Kommentit (9)
tiedätkö minkä kokoinen on tennispallo...?
sellanen tennispallon kokoinen, niin ei oo kyllä normaalia...voipi olla myös tulehdusta! Eli menisin lääkäriin...nää helteet voi vielä edesauttaa sitä, että kohtu on tulehtunut...
ja jokaisen jälkeen kotona ollessa on vuoto mennyt todella niukaksi ja ruman väriseksi. Sitten on plumpsahtanut todella isot hyytymät milloin kylppärin lattialle yks kaks tai siteeseen. Ja ne olivat siis aivan hurjat ne hyytymät. Hirveän tuntosta, kun ensin on tunne, että emättimessä on jotain ylimäärästä ja se ylimääränen lähtee sitten vaan valumaan ja valumaan.
Tän jälkeen vuoto oli runsaahkoa kirkasta punasta verta n. vrk:n ja sitten normalisoitui nopeasti loppuen lopulta kokonaan se jälkivuoto. Ei hajuja eikä hyytymiä enää. Joka tapauksessa ihme juttuja. Ei siis ollut kuumetta tai kipua ennen noita hyytymiä. Tennispallon kokoisia ovat myös olleet, ensimmäisen synnytyksen jälkeen vielä isompi oli se hyytymä. Kolmannen jälkeen osas jo odottaa tätä hyytymä-episodia, mikä eka kerralla sai sydämen kyllä pamppailemaan. ;)
myös tennispallon kokoisia.Eka kerran olin aivan paniikissa ja kolmannella tiesin mitä tuleman pitää..
sellanen vauvan pään kokoinen verihyytymä. isoimmat istukan palaset oli sitten kananmunan kokoisia. en tiedä koska pitäis lääkäriin mennä kun kerran olin valmiiksi jo sielä sairaalassa. :)
ja lääkäri kävi tutkimassa. Mulla oli edellisen synntyksen jälkeen kohtutulehdus, ja nyt ajattelin huomenna käydä tarkistuttaa et ei vaan ole taas. ap
sain kohtutulehduksen ja jouduin uudestaan sairaalaan antibioottitippaan. Lääkettä tungettiin joka reiästä...nimittäin sain cytoteciä rectumiin (etupuolelle kun ei oikein voinu laittaa kun olin just sunnyttäny...) ja synnyttelin yhden yön vielä istukan ja kalvon palasia sairaalassa. Isoimmat istukan palat oli sellasia kananmunan kokoisia. "Kiva" kun ne tipahteli sinne sairaalan wc: n lattialle...