Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sektio edessä tiistaina. Miten helpottaa spinaalipuudutusta?

Vierailija
27.06.2009 |

Eli mulla on 2 sektiota jo takana, ja tuo spinaalin laitto on ollut yhtä helvettiä kummallakin kerralla :(... tokalla kerralla anestesialekuri joutui tökkäämään sen kolme kertaa.

Miten voisin itse helpottaa spinaalin laittoa? Onko siihen olemassa mitään muuta keinoa, kuin yrittää olla niin sikiöasennossa kuin vaan ikinä pystyy?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
28.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisen lapsen kohdalla se onnistui heti. Toisen kohdalla sitä yritettiin ainakin 15 minuuttia kunnes pyydettiin toinen lääkäri joka sai sen ekalla.

Vierailija
2/9 |
28.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

runkkaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
27.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

spinaali oli vaikea laittaa. Eipä siinä voi kuin köyristää selkä kunnolla ja yrittää olla ihan paikallaan.

Vierailija
4/9 |
27.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi on aika pienet noi nikamanvälit, ainoa keino on vaan se, että tosiaankin olet niin kyyryssä kuin kykenet, silloin ne välit avautuvat mahdollisimman hyvin.

Vierailija
5/9 |
27.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

esikoisen aikaan tais kolmannella kerralla onnistua laitto ja tuntui kyllä tosi inhottavalle. Kuopuksen kanssa meni eka kerralla eikä tuntunut oikeastaa miltään.

Vierailija
6/9 |
27.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

noh, toivottavasti osuu hyvä lekuri kohdalle joka saa sen tuikattua kohdalleen ekalla :D.

Kiitos kovasti vastauksista!

ap

Vierailija
7/9 |
27.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on kerran kaksi anestesialääkäriä enpäonnistunut, ja jouduin itse käskemään pistämään "tajun kankaalle".

Nyt viimeksi puudutus laitettiin istuma-asennossa, ja vaikka ei helppoa ollutkaan, sentään onnistui.

Vierailija
8/9 |
28.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mahaa vasten.

Nyt jännittäkin se, että mun maha näyttää siltä kuin olisin nielaissut kaksi rantapalloa... Joten miten tommosen mahan kanssa muka pääsee kunnon sikiöasentoon?!?

ap

Vierailija
9/9 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne siellä tietää. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kolme