Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Matalamman koulutustason naisilla värjätty töyhtö päähän

Vierailija
26.06.2009 |

Mitä mieltä olette? Esim paikallisen Siwan jokaisella myyjällä joku violetti töyhtö päässä.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
26.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä olette? Esim paikallisen Siwan jokaisella myyjällä joku violetti töyhtö päässä.

Siwan kassoista taitaa olla (akateemisenalan) opiskelijoita.

FAIL.

Vierailija
2/16 |
26.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"sillä silmällä". Kahdella värillä värjätyt hiukset, tosi kaunis ihminen! Melkein sanoin sen hänelle, mutten sitten suomalaisuuttani kehdannutkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
27.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
4/16 |
27.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä siwan myyjillä on työpaikan puolesta määrätty hiustyyli ja väri. Saammekin ilmaisen karvari käynnin kerran kuussa lähikaupan omalta kampaamofirmalta. Lila töyhtö on tavaramerkkimme!

Vierailija
5/16 |
27.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo jotain muuta. Tämä kouluttamattomien ja junttien tuntomerkkien keksiminen on jo niin nähty. Onko tämä monienkin mielestä oikeasti hauskaa, vai onko näiden aloitusten tekijä aina sama tyyppi?

Vierailija
6/16 |
27.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kai ne joutuu tekemään sivuduunia Siwan kassoina?

Vierailija
7/16 |
27.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähäjärkiset luuserit tekee tämän tyylisiä aloituksia

Vierailija
8/16 |
27.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on vaikee varmaan ymmärtää että toiset käy parturissa värjäyttämässä hiuksensa..

Vierailija
9/16 |
27.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvinkoulutettu myymäläpäällikkö, tai akateemisen alan opiskelija. Kokoaikaisilla myyjillä on usein kaupan alan tutkinto. Hidasälyiset ja laiskat ei kaupan töissä pärjää.

Vierailija
10/16 |
27.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vaatteita verrattuna klassisempaan kaupunkilaisen makuun.

Vierailija
11/16 |
27.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mä olen akateeminen. Tällä hetkellä maantienvärinen tukka, jossa ei minkäänlaista leikkausta. Pitäisi varmaan vielä jättää harjaamattakin hiukset, niin ehkä minusta sitten tulisi tohtori.

Vierailija
12/16 |
27.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kouluttamattomien ja junttien tuntomerkkien keksiminen on jo niin nähty. Onko tämä monienkin mielestä oikeasti hauskaa, vai onko näiden aloitusten tekijä aina sama tyyppi?

Jollain viiraa pahemman kerran. Vaikeaa keksiä, onko tällaisten takana joku oikeasti korkeakoulutettu, pimahtanut tapaus, vai joku amiksen käynyt, joka haluaa saattaa jutuillaan paremminkoulutetut huonoon valoon. Jospahan hän kertoisi itse.

Vierailija
13/16 |
27.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhtä lukuun ottamatta kaikki ovat akateemisia opiskelijoita.

Juhannusyönä joku kaupunkijuhannukseensa kyllästynyt av-mamma kävi heidät haukkumassa oletteks te jotain köyhiä luusereita kun ootte juhannuksena hesellä töissä.

Vierailija
14/16 |
27.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös maalaisilla on usein "räväköitä" hiusvärejä ja vaatteita verrattuna klassisempaan kaupunkilaisen makuun.

Vierailija
15/16 |
27.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

huonosti koulutettuja ihmisiä. Itselläni on tällä hetkellä klassinen tummanruskea polkkatukka, mutta aina välillä on jos minkäkin väristä raitaa päässä. Minusta on hauskaa kokeilla kaikeinlaista aina välillä ja räväkämmätkin ratkaisut sopivat minulle.

t. FM, joka ei koe mitään suurta tarvetta ulkonäöllään tai ylipäätään millään ulkoisella jutulla osoittaa akateemisuuttaan

Vierailija
16/16 |
27.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mä olen akateeminen. Tällä hetkellä maantienvärinen tukka, jossa ei minkäänlaista leikkausta. Pitäisi varmaan vielä jättää harjaamattakin hiukset, niin ehkä minusta sitten tulisi tohtori.