Matalamman koulutustason naisilla värjätty töyhtö päähän
Mitä mieltä olette? Esim paikallisen Siwan jokaisella myyjällä joku violetti töyhtö päässä.
Kommentit (16)
"sillä silmällä". Kahdella värillä värjätyt hiukset, tosi kaunis ihminen! Melkein sanoin sen hänelle, mutten sitten suomalaisuuttani kehdannutkaan.
Mitä mieltä olette? Esim paikallisen Siwan jokaisella myyjällä joku violetti töyhtö päässä.
Meillä siwan myyjillä on työpaikan puolesta määrätty hiustyyli ja väri. Saammekin ilmaisen karvari käynnin kerran kuussa lähikaupan omalta kampaamofirmalta. Lila töyhtö on tavaramerkkimme!
jo jotain muuta. Tämä kouluttamattomien ja junttien tuntomerkkien keksiminen on jo niin nähty. Onko tämä monienkin mielestä oikeasti hauskaa, vai onko näiden aloitusten tekijä aina sama tyyppi?
on vaikee varmaan ymmärtää että toiset käy parturissa värjäyttämässä hiuksensa..
hyvinkoulutettu myymäläpäällikkö, tai akateemisen alan opiskelija. Kokoaikaisilla myyjillä on usein kaupan alan tutkinto. Hidasälyiset ja laiskat ei kaupan töissä pärjää.
että mä olen akateeminen. Tällä hetkellä maantienvärinen tukka, jossa ei minkäänlaista leikkausta. Pitäisi varmaan vielä jättää harjaamattakin hiukset, niin ehkä minusta sitten tulisi tohtori.
Tämä kouluttamattomien ja junttien tuntomerkkien keksiminen on jo niin nähty. Onko tämä monienkin mielestä oikeasti hauskaa, vai onko näiden aloitusten tekijä aina sama tyyppi?
Jollain viiraa pahemman kerran. Vaikeaa keksiä, onko tällaisten takana joku oikeasti korkeakoulutettu, pimahtanut tapaus, vai joku amiksen käynyt, joka haluaa saattaa jutuillaan paremminkoulutetut huonoon valoon. Jospahan hän kertoisi itse.
yhtä lukuun ottamatta kaikki ovat akateemisia opiskelijoita.
Juhannusyönä joku kaupunkijuhannukseensa kyllästynyt av-mamma kävi heidät haukkumassa oletteks te jotain köyhiä luusereita kun ootte juhannuksena hesellä töissä.
Myös maalaisilla on usein "räväköitä" hiusvärejä ja vaatteita verrattuna klassisempaan kaupunkilaisen makuun.
huonosti koulutettuja ihmisiä. Itselläni on tällä hetkellä klassinen tummanruskea polkkatukka, mutta aina välillä on jos minkäkin väristä raitaa päässä. Minusta on hauskaa kokeilla kaikeinlaista aina välillä ja räväkämmätkin ratkaisut sopivat minulle.
t. FM, joka ei koe mitään suurta tarvetta ulkonäöllään tai ylipäätään millään ulkoisella jutulla osoittaa akateemisuuttaan
että mä olen akateeminen. Tällä hetkellä maantienvärinen tukka, jossa ei minkäänlaista leikkausta. Pitäisi varmaan vielä jättää harjaamattakin hiukset, niin ehkä minusta sitten tulisi tohtori.
Siwan kassoista taitaa olla (akateemisenalan) opiskelijoita.
FAIL.