Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Olemme monesti kavereiden kanssa keskustelleet tästä samasta asiasta, kun tuntuu että seksiasiat jostain syystä ovat nousseet niin sanotusti "kuumaksi perunaksi" lapsiperheissä. Joskus olen vain miettinyt, että miksii siitä pitää monesti tehdä valtataistelua tyyliin: kun ei kerran tee sitä tai tätä, niin

ei pipariakaan irtoa.

No, itselläni on onnellinen tilanne sikäli, että mies on ihan kunnollinen. Välillä raivostuttava putkiaivo, mutta yleensä hyvää tarkoittava. Mutta jos joskus on sellaisia aikoja että halut eivät ihan mene yksiin, niin meillä on sopimus joka on pitänyt: minä annan vaikka liukasteen kera (kun mulle ei niin maistuisi) ja sitten hän vuorostaan antaa kieltä ja sormea jos ei muuten nappaa yhtään.

Vilpitön kysymys: eikö sitä seksiä voisi molemmin puolin antaa, vaikkei aina haluttaisi? Pätee siis mieheen ja naiseen. Voisi pitää muutaman avioliiton enemmän kasassa.

Sivut

Kommentit (53)

Vierailija

Eikä tarvi kyllä miehenkään "antaa" kun hänen ei tee mieli. Meillä harrastetaan seksiä silloin kun molemmat sitä haluaa ja onneksi silti aikass usein.

Kyllä me ollaan ainakin todettu, että seksin laatu pysyy hyvänä kun molemmat on siinä mukana. Ei mies halua köyriä mitään lahnaa (tai teeskentelevää) vaimoa.

Ei se määrä...vaan laatu!!!!

Vierailija

Lainaus:

Olemme monesti kavereiden kanssa keskustelleet tästä samasta asiasta, kun tuntuu että seksiasiat jostain syystä ovat nousseet niin sanotusti "kuumaksi perunaksi" lapsiperheissä. Joskus olen vain miettinyt, että miksii siitä pitää monesti tehdä valtataistelua tyyliin: kun ei kerran tee sitä tai tätä, niin

ei pipariakaan irtoa.

No, itselläni on onnellinen tilanne sikäli, että mies on ihan kunnollinen. Välillä raivostuttava putkiaivo, mutta yleensä hyvää tarkoittava. Mutta jos joskus on sellaisia aikoja että halut eivät ihan mene yksiin, niin meillä on sopimus joka on pitänyt: minä annan vaikka liukasteen kera (kun mulle ei niin maistuisi) ja sitten hän vuorostaan antaa kieltä ja sormea jos ei muuten nappaa yhtään.

Vilpitön kysymys: eikö sitä seksiä voisi molemmin puolin antaa, vaikkei aina haluttaisi? Pätee siis mieheen ja naiseen. Voisi pitää muutaman avioliiton enemmän kasassa.

Vierailija

Lainaus:

Eikä tarvi kyllä miehenkään "antaa" kun hänen ei tee mieli. Meillä harrastetaan seksiä silloin kun molemmat sitä haluaa ja onneksi silti aikass usein. Kyllä me ollaan ainakin todettu, että seksin laatu pysyy hyvänä kun molemmat on siinä mukana. Ei mies halua köyriä mitään lahnaa (tai teeskentelevää) vaimoa. Ei se määrä...vaan laatu!!!!

Jos saa laatua kerran puolessa vuodessa, niin voipi vastaanottava olla eri mieltä

Tästä on ollut seksipuolella pitkä ketju jossa miehet totesivat, että useammin pliis. ja välillä lahnakin vaimo käy, kunhan vaan saa.

Vierailija

väline, ja se jos mikä kyllä hyydyttää lopunkin sekselämän. Vanha seksuaaliterapeuttien totuus on nimittäin se, että yhdenkään naisen halut eivät lisäänny sillä, että mies imuroi hieman useammin.

Vierailija

meillä harrastetaan seksiä kyllä noin 2-5 kertaa viikossa, että eiköhän se ole ihan hyvin näinkin pitkässä suhteesa :D (10 vuotta)

ja silti ei tarvita mitään säälipanoja! Mut me ollaankin mun miehen kanssa hot!!!

t. se joka ei "anna" jos ei huvita

Vierailija

Kyllä seksiä pitää molempien haluta, että siitä on mitään iloa! Jos on riita käynnissä ja toinen haluaa seksiä, niin ei todellakaan heru. Ei se ole vallanväline, vaan miten voi sellaisella hetkellä tehdä mieli??? Seksi kuuluu isona osana rakkauteen, ainakin meillä.

Vierailija

Lainaus:

väline, ja se jos mikä kyllä hyydyttää lopunkin sekselämän. Vanha seksuaaliterapeuttien totuus on nimittäin se, että yhdenkään naisen halut eivät lisäänny sillä, että mies imuroi hieman useammin.

se että mies saa perseensä penkiltä ja auttaa kerrankin kotitöissä vähentää naisen kroonista vitutusta ja antaa tilaa seksihaluille.

Vierailija

Lainaus:

Kyllä seksiä pitää molempien haluta, että siitä on mitään iloa! Jos on riita käynnissä ja toinen haluaa seksiä, niin ei todellakaan heru. Ei se ole vallanväline, vaan miten voi sellaisella hetkellä tehdä mieli??? Seksi kuuluu isona osana rakkauteen, ainakin meillä.

Kyllä se on. Minusta on hauskaa, että rakastella on englanniksi "make love", eli sitä rakkautta nimenomaan tehdään. Se, että "annan vasta sitten kun rakastan sinua" on seksi ehdollistamista ja vallankäyttöä.

Toimiva parisuhde perustuu sille, että sitä rakkautta haetaan ja tehdään yhdessä - ja tämä tulee yhden avioeron kokemuksella.

Vierailija

Lainaus:

Lainaus:

se että mies saa perseensä penkiltä ja auttaa kerrankin kotitöissä vähentää naisen kroonista vitutusta ja antaa tilaa seksihaluille.

Vierailija

seksuaaliterapeutille, tämä olisi ensimmäinen harhakuvitelma ja naisellisen vallankäytön tapa, joka siellä heitettäisiin ikkunasta pihalle. Kokeile, jos et usko.

Lainaus:

Lainaus:

Vierailija

Ja "samanlainen" seksielämä :)! Jos jompaa kumpaa ei huvita, niin sitten ei seksiä harrasteta.

Mulla kai on sitten joku vika korvien välissä mutta jos tietäisin, että mies nuolisi mua vaikka sitä se ei ollenkaan kiinnostaisi, niin yök! Samoin kuin jos itseä ei huvittaisi ja silti liukkarin avulla mies hoitaisi omat tarpeensa, niin huoraksi tai raiskatuksi itteni tuntisin!

Toisaalta... Ehkä meillä sitten vaan on tasapainoinen liitto kaikin puolin, kun seksiä harrastetaan "vain" silloin kun molemmat sitä haluaa ja silti sitä harrastetaan 1-5krt/vkossa...

Vierailija

mutta en kyllä usko, että säälipanot pidentävät mitään parisuhdetta. eiköhän ne parisuhteet ole tuhoon tuomittu joissa lähdetään tolle linjalle.

Vierailija

Tähän asti olen antanut aina, kun mies on halunnut, mutta nyt se on loppu. Mies on tyytyväisenä köyrinyt halutonta lahnaa 5 min/viikko. Hän olisi tyytyväinen näin.

Jos haluan itse nautintoa eli mukaan vähän tunnetta, säpinää tai kenties jopa esileikkiä minun on esitettävä vaikeasti tavoiteltavaa. Mies ei tosiaan muuten malta mennä yhtään pidemmän kaavan kautta.

Olen huomannut, että mitä useammin antaa, siten että itse ei ole kiihottunut, sitä nopeammin seksihalut vähenee..seksistä jää huono mielikuva. Kyllä se on vaan kummallekin parempi, että molemmat on halukkaita ainakin 85 % kerroista.

Ja mikäs sinä olet puhumaan ap, jos miehesi on kunnollinen. Et varmaan voisi itsekään suostua seksiin, jos miehesi olisi oikeasti loukannut sinua pahasti. Tosin ei seksin minunkaan mielestä pitäisi mitään kauppatavaraa olla.

Vierailija

Seksi on kahden ihmisen tahdosta tapahtuva juttu ja jos minua ei huvita, se ei ole kunnon seksiä että mies "runkkaa" sisääni.

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Latest

Suosituimmat