kuinka suurella lottovoitolla jäisitte pois töistä?
Kommentit (17)
että neljällä miljoonalla. Ja sitten todettiin että PAKKO olis käydä töissä tms tehdä JOTAIN, muuten tulis hulluks.
ja todellakin jäisin pois töistä heti kun vaan olis taloudellisesti mahdollista. Sen verran paljon on omia harrastuksia.
Osa-aikaisesti jatkaisin nykyisessäni ihan mielelläni :)
en ikipäivänä jää enää kotiin. Vaikka miten olisin miljönääri. Tässä kun nelosen kanssa jälleen on kotona, niin on kyllä tylsää. (niin siis muutkin lapset ovat, ja tämä nelonen ei ollut suunniteltu).
Sen jälkeen mies varmaan jatkaisi töissä mutta mä voisin "toteuttaa" itseäni:) Selvittäis hyvin yhden palkalla.
700 000 jos voitettaisiin, niin jäätäisiin molemmat osa-aikatöihin ja aloitettaisiin varmaan sijoittajan ura.
Mies ei lopettaisi työntekoa 10 miljoonan euron lottovoitonkaan jälkeen. Mutta minä voisin olla kotona, jos rahan (tai paremminkin sen puutteen) takia ei olisi pakko mennä töihin.
Sen jälkeen mies varmaan jatkaisi töissä mutta mä voisin "toteuttaa" itseäni:) Selvittäis hyvin yhden palkalla.
(olen yläkoulun ope), mutta jättäisin ylityöt pois.
rakennettaisiin talo ja mä jättäisin nykyisen työni. Sitten voisi pikkuhiljaa käynnistellä jotain yritystoimintaa vailla sen suurempia paineita.
että sillä vois jäädä kokonaan pois. Jos ei rellestäis, niin pärjäisi melko lailla lopun ikää.
ja vastauksia Aloittaja on saanut.
En minäkään jäisi kokonaan pois. Jotain osa-aikatyötä voisin tehdä, käydä kielikursilla, harrastaa liikuntaa jne. Toivottavasti jonkinlainen summa napsahtaisi kohdalle:)!!
Talo kun on jo maksettu.
Aika kuluisi vallan mainiosti ilman palkkatyössäkäyntiä. Saisin keskittyä sitten harrastuksiini ja vapaaehtoistyöhön.
Ostaisin asunnon ja etsisin rauhassa uuden työpaikan, nykyisestä en tykkää..
sillä saisi mukavan kerrostaloasunnon hyvältä paikalta keskustasta. jatkaisin opiskelua kuitenkin! js mies voisi vaihtaa osa-aikahommiin
On niin älyttömän hauska työ. Mutta varmaankin tekisin lyhennettyä työviikkoa ja pitäisin enemmän lomaa.
100 000e sillä jo eläis jonkun vuoden ihan normalia elämää
ja olen kätilö
vaikka olisin rikas. Tekisin huvikseni silloin tällöin, lorvimiseenkin varmaan kyllästyisi.