En kestä tätä kuumuutta!!!
Loppuisi jo tää v***n helle.... Sellainen parikymmentä astetta olis sopiva.
Kommentit (10)
itse uin vaan kun on tälläiset helteen. Kun on 20 astetta niin on lämmin mutta ei niin lämmin että uin. Nyt on ihan hyvä ilma ulkona. harvinaista tälläinen helle nykyään muutenkin
rv 25 ja saan helteillä ihan järjettömiä migreenikohtauksia. eli niin kauan kun on helle, minä homehdun sisällä. "onneksi" lapset herättää kuudelta aamuisin niin voi jo kahdeksalta lähteä ulos ja saa edes vähän happea haukattua.
on aivan mahtavaa. Tulee toki vähän pöhnäinen olo, jos on koko päivän ulkona, mutta parempi se kuin jatkuva vilu, palelu ja vitutus.
Tänään laskimme täyteen 5,5m3 altaan pihalla.
Huomenna lillimään ;-)
Suomessa on niin vähän näitä lämpöisiä päiviä, että en kyllä ilkeisi alkaa valittamaan kovin pienestä. Kyllä sitä räntäsadetta, tuulta ja surkeaa säätä on taas sitten seuraavat 11 kk.
Ihanaa pukea hametta, mekkoa ja toppeja.
Mä olen niin kesäihminen.
Ei tule yhtään huono olo vaikka olen päivän pihalla lasten kanssa, käyn vielä joka päivä 10-15km lenkin vaunujen kanssa juosten/kävellen ja se on vielä ihanampaa näin helteellä kun tulee kunnolla hiki..kaikenhuipuksi lämmitän saunan joka ilta! Mut hei me ollaan erilaisia:D
Mutta kelpaa mulle pakkanenkin! :D
Mutta mielelläni nautin hetken helteestä kun niitä kerran tulee, kohta taas kylmenee..
Itte raskaana, eikä tätä parempaa aikaa ole olla masu pyöreenä! Esikoinen pullahti elokuussa ja AH niitä aikoja. Talviodottaminen paljon ärsyttävämpää.. ;)
t. rv 39+2