Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Paljonko on kotisi huonekalujen arvo?

Vierailija
25.06.2009 |

Jos ero tulee ja mies saa 50% huonekaluista- paljonko arvosta mies huonekaluja saa?

Meillä: varmaan huonekalujen arvo 20 000 e ja mies saisi 10 000 e huonekaluja.

Mites muut?

------------

(Ps. Tuli mieleen tuosta Missi Henna Meriläisen ja exänsä 10 000 euron arvoisista huonekaluista...jotka missi oli juhannuksena kuljettanut uuteen kotiinsa ( ILTALEHTI 25.6.09, 28-29.)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka maksais mitään vanhasta sängystä tai kulahtaneesta sohvasta? Ennemmin tarttis maksaa, että jokuveis pois:-)

Vierailija
2/4 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän niitä osituksessa tietenkään arvoteta OSTOarvon mukaan vaan NYKYarvon.

Millä summalla sitä nyt sitten voisi kuvitella myyvänsä viisi vuotta sitten tonnin maksaneen sohvan? Ehkä viidelläkympillä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljonhan noi on maksaneet mutta eipä niille käytettyinä voi laskea juuri mitään arvoa. Eli oisko pari tonnia?

Ihan esimerkkinä, täystamminen kruunukalusteen ruokailuryhmä(pöytä, tuolit, senkki vitriini). ostohinta about 6000. Trokari olisi maksanut noista alle tonnin. Itse olen yrittänyt myydä koko settia 1500 eurolla ja ei ole kaupaksi mennyt. Käytettyjä mitä käytettyjä.

Ei kukaan maksa sohvaryhmästä sitä samaa 5000 euroa mikä se ostohetkellä on ollut.

Vierailija
4/4 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööö... No ehkä hiukka alle 1000e. :D Jos jääkaappia yms ja tietokoneita ja telkkaria ei siis luokitella huonekaluiksi.

Mutta ruokapöytä, tuolit, ja olohuoneen pöytä ovat vaarini tekemiä joten minulle paljon arvokkaampia. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan viisi