Pienituloisia, onko teitä
täällä ollenkaan?
Terveisin osa-aikainen myyjä, brutto 1300, netto 1100, ja hengissä ollaan edelleen (minä ja 2 lasta)
Kommentit (27)
Kokopäivätyö, työaika 43,5 tuntia viikossa. Varmaan jo jotkut arvasi, että olen pph.
kun sanoin että on ihana nähdä muitakin tällä sivustolla :D täällä tuntuu olevan suurin osa niitä joitten brutto palkka on 3000€ -
meitä kolme ja eletään miehen palkalla josta jää käteen verojen ja lainan maksun jälkeen 1000€ itse olen opiskelija, tällä hetkellä kotona lapsen kanssa. tuloja ei minulla ole kun kelan kanssa tapellaan =/ kyllä sitä jotenkin vaan pärjätään, helppoa ei ole mutta voisi ne asiat huonomminkin olla :) 
Olen tällä hetkellä opiskelija (siis kesän ajan kotona lasten kanssa, tulot lapsilisä). Meitä on 4 henkeä ja hyvin pärjätään vaikka miehellä ei nyt niin kauhean hurja palkka olekaan. Asuntolainat ja laskut ajallaan maksettuina, ruokaa aina kaapissa, tietenkin.
Ja kun palaan töihin, ei palkkani silloinkaan päätä huimaa, olen ravintola-alalla (lounas). Mutta elämämme on hyvää emmekä valita.
jossa palkka on huimat 1100€/kk? Ilman sarvia ja hampaita kyselen, kun en ymmärrä. Itselläni bruttopalkka on 3000€ ja siltikin haluaisin enemmän..
mies koko päivätöissä ja minä kotihoidontuella
kaksi lasta... eikä meillä ole puutetta rahasta, mutta pienituloisia ollaan
Mulla on kk-palkka 690ekua, olen pph:a! Ukon palkalla mekin mennään! Nyt kyllä niin huonolla menestyksellä, että mun on pakko mennä muualle töihin! Meitä on siis perheessä neljä!
Minkä ihmeen takia piti tulla tähän ketjuun nyt elbailemaan ja vittuilemaan, vai tulitko ihan vain kehuskelemaan ihan normiliksallasi.
jossa palkka on huimat 1100€/kk? Ilman sarvia ja hampaita kyselen, kun en ymmärrä. Itselläni bruttopalkka on 3000€ ja siltikin haluaisin enemmän..
joka kyselet ilman sarvia, että miksi... Joskus on vain pakko! Ei kaikilla ole koulutusta tai mahdollisuutta! Mitä sää sitten oikeen työksesi teet, kun noin kova palkka on?