Itsemurhalla eroon väsymyksestä?
Tätä on jatkunut nyt 2 vuotta. Tämä on sanoinkuvaamatonta, vaikka
kuinka yrittäisin, kelle tahansa tästä kertoa, kukaan ei osaa auttaa, neuvoa.
Olen väsynyt. Olen niin uupunut, että pelkään kuolevani tähän väsymykseen.
Voisin nukkua aina, koko ajan, joka hetki.
Lääkärissä olen käynyt tuhat kertaa. Ensin yritettiin kaikki markkinoilla olevat
mielialalääkkeet, tuloksetta. Mitään vastetta ei mistään ollut. Alkuun suostuin
niitä käyttämäänkin koska olin juuri kokenut vaikean avioeron ja lapsen
sairastumisen. Tällä hetkellä menee Cymbalta joka kyllä tasoittaa mielialaa
mutta muuta vaikutusta sillä ei ole.
Tällä hetkellä olen onnellinen. Lapset ovat ihania, ovat säännöllisesti isällään,
saan siis omaakin aikaa. Minulla on ihana uusi parisuhde jossa olen onnellinen.
Työtä on, säännöllistä päivätyötä josta pidän, mukavat työkaverit. Taloudellinen
tilanne kunnossa.
Syön suht terveellisesti, yritän liikkua jaksamisen mukaan.
Väsyttää vaan AINA. Nukun öisin 8-12 tuntia. Aamuisin herään väsyneenä, en
koskaan pirteänä, joskus esim. 13 tunnin yöunien jälkeen voi hetken tuntua
pirteämmältä. Jos pääsen töistä esim. kello 14.00, menen äkkiä kotiin, nukun
kaksi tuntia ja haen sitten vasta lapset. Jos pääsen kello 16.00, nukahdan jossain
vaiheessa iltaa olkkarin lattialle tai sohvalle kuitenkin. Mitään en jaksa. Jos käyn
esim.lenkillä, menee toipumiseen pari tuntia. Autolla en voi ajaa 5 kilsaa enempää
tai meinaan nukahtaa rattiin. Ja jos laitan itseni makuulle, nukahdan välittömästi.
Nukun myös hyvin ja sikeästi. Näen paljon unia.
Pelkään että menetän väsymyksen vuoksi kohta työn, parisuhteen ja lapsetkin
muistavat äidin nukkuvana ja väsyneenä.
Kilpirauhasarvot on aina normaalit, hemoglobiini 130-140.
Kuolenko tähän? Kohta olen jo valmis luovuttamaan vaikken tiedä mitä se tarkoittaa,
en vaan jaksa enää.
Kommentit (24)
en kykene enää hoitaan itteeni en kotiani enkä lapsia niinku pitäs. kyl lapsilla on puhtaita vaatteita ja ruokaa mutta en jaksa leikkiä niiden kanssa tippaakaan enkä jaksa kuunnella huutoa. vihaan koko elämääni. en saa nukuttua oon puhki poikki. nukahtamislääkkeet ei tuu kysymykseen, 2 kertaa koittnu ja tulee tosi huono olo ja ihan tokkurassa koko päivän. mies ei välitä vaikka oon sille sanonu asiasta jo kauan sit, siis tyyliin yli 3 vuotta sitten.
anne
p.s. totta-kuolema kuittaa univelat
Mulla on blogi abortista, itsemurhasta, kuolleen lapsen synnyttämisestä, elämästä täällä Suomessa jne...
Ei keskustella abortista vaan tule mun blogiin sinne itsemurhaosastolle keskustelemaan ihan mistä vain - ja pidetään toisillemme seuraa...(mullakaan ei ole helppoa, vaikka en kyllä ole väsynyt niin kuin sinä...)
Osoite on abortti.blogspot.com
Tiedän mistä puhut, itselläni useampia vuosia rankkaa väsymystä takana, osin työkykykin mennyt. Jatkossa teen osa-aikatyötä. Osa väsymyksen aiheuttajista on selvillä, osa hämärän peitossa.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Krooninen_v%C3%A4symysoireyhtym%C3%A4