Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

ilmoitatko pomolle tai ilmoittaako miehesi, kun menette asialle vessaan töissä?

Vierailija
24.06.2009 |

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
24.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ope ja käyn välitunnilla vessassa.

Vierailija
2/14 |
24.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka kertoo aina minulle kun menee vessaan. En tee sillä tiedolla mitään ja se tuntuu minusta äärimmäisen oudolta.

Hän ei muutenkaan istu koko päivää työpöytänsä ääressä, mutta muista menoistaan hän ei kerro yhtä tarkasti :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
24.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka kertoo aina minulle kun menee vessaan. En tee sillä tiedolla mitään ja se tuntuu minusta äärimmäisen oudolta. Hän ei muutenkaan istu koko päivää työpöytänsä ääressä, mutta muista menoistaan hän ei kerro yhtä tarkasti :-)

Vierailija
4/14 |
24.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en haluu tietää. eiköhän lopu

Vierailija
5/14 |
24.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska olen sairaanhoitaja ja vessaan mennäkseni joudun poistumaan osastolta, toisten on tiedettävä missä oleskelen, kun en vaikkapa vastaa kelloihin tms.

Vierailija
6/14 |
24.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

välillä kun on sopiva hetki en kerro kenellekään.

Vierailija
7/14 |
24.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se oli paha virhe! Sain kuulla sellaista kettuilua ja ilkeilyä, että "ei tollasia tarvii ilmottaa".

Oltiin töissä päiväkodin pienten ryhmässä, jossa oli paljon pieniä lapsia ja vähän hoitajia, joten mielestäni oli ihan korrektia informoida, että "jäät tähän nyt sit yksinäs".

No, sen jälkeen en enää sanonut mitään, katosin vaan aina silloin tällöin paikalta. Sai eukko pärjäillä ihan keskenään.

Vierailija
8/14 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

saatamme parin työkaverin kanssa sanoa että "mennäänkö naistenhuoneen kautta" ja käydä yhdessä vessassa.

Mieheni ei takuulla sano kenellekään mitään kun käy vessassa, en ole ikinä kuullut että miehet kävisivät vessassa kimpassa.

Vierailija
9/14 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverini vessareissut tunnistaa siitä, että hän kävelee toimiston halki KIRJA kädessään. :D

Vierailija
10/14 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän oli saanut jostain päähänsä, että notkun koko ajan jossain. Kerran ärähti mulle mihis sä kuvittelet meneväs pöytäs ääreen siitä tokasin, että vessaan mihin olin ihan oikeasti menossa.

Sen jälkeen kerroin noin viikon verran ainakun lähdin vessaan rupes äijä pitämään turpansa kiinni. Se äijä oli oikeasti oikea kusipää tykkäs vaan niistä jotka jakso nuoleskella sitä. Sillä oli ja on edelleen aina vuoron perään joku työntekijä hampaissa kulkee haukkumassa sitten tätä muille. Yhdeksästä työntekijästä ainakin kuusi on ollut sen hampaissa.

Vuosia olin tuolla työpaikassa onneksi en enään.

Vierailija
11/14 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaisia tiedottamaan, jotenkin huvittava ajatuskin...

Vaikka kesken kokouksen joku meillä joutuisi lähtemään, ei hän ilmoita että "nyt täytyy mennää vessaan". Sanoo anteeksi ja ilmoittaa poistuvansa hetkeksi.

Riippuu varmaan paljon mitä työtä tekee. Mulla on aika paljon vapautta muutenkin työssä. Kaupan kassalla on varmaan hankalampaa.

Vierailija
12/14 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eikös se ole oikein suomalainen perinnäistapa, että ilmoitetaan vessakäynnit - joskus sanotaan jopa erikseen kumpaa menee tekemään: "käyn kusella", "meen paskalle". Too much information!

Vierailija
13/14 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos meinais ilmoittaa, ni aina pitäs soittaa, että meen vessaan.. eli en ilmoita. eikä tiettävästi mieskään..

Vierailija
14/14 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska täytyy saada hälytyspiippari ja päivystyspuhelimet jollekin siksi aikaa vastattaviksi. Aamuvuoroissa se joku on useimmiten pomo, ja jos ei sovi, sitten ei käydä vessassakaan kuin sillä riskillä, että juuri silloin tulee häly...