Onko kellään Canon digital ixus 80is-kameraa?
Onko ihan toimiva pokkari, mitä olet tykännyt? Nyt sais nimittäin halvalla kun on ilmeisesti myynnistä poistuva malli ja herkullisia värejäkin löytyy. Mietin vain, että kannattaako ostaa tuo vai sitten joku vähän uudempi, jossa 10 megapikseliä. Tuossa kyseisessä kamerassa 8 megapikseliä.
Kommentit (7)
Mutta esim kuvanlaatu, saako hyviä? Mulla on kyllä järjestelmäkamera terkimpiin kuviin, mutta toivoisin pokkariltakin sitä, ettei hirveenä ois epätarkkoja kuvia napsittujen joukossa.
Tuo mallihan oli vuosi pari sitten kaikkien testien voittaja.
Ellet teetä kuvista lakanan kokoisia, tuo pikselimäärän lisäys ei merkitse mitään.
Akku kestävä ja videokuvakin on ihan hyvää kun joskus sattumalta kuvattu jotain. Jos on tarvinnut ottaa "uusinta kuvia" ei ole johtunut kuvan laadusta vaan kuvattavasta. ;)
se ois ihan hyvä syy ostaa tää kamera eikä sitä jossa 2 megapikseliä enemmän? ;) -ap-
niin saako sillä otettua seepia/mustavalkokuvia?! Kiitos vastauksista. -ap-
En pitänyt automatiikasta ja vaihdoin olypokseen. Ei tule enää punaisia silmiä salamalla
ja olen ollut ihan tyytyväinen. Peruspokkari, tähänastisiin tarpeisiin on riittänyt hyvin. Lisämuistikortti kuitenkin olisi ehdoton, mun täytyy itsenikin sellainen hankkia - muuten ei esimerkiksi matkakuvat mahdu useammalta päivältä tuohon mitenkään. Joutuu jatkuvasti poistelemaan tai latailemaan jonnekin toisaalle, rasittavaa puuhaa.