Verenvuodon jälkeen, oletteko eläneet entiseen malliin?
Vai onko tullut varottua, vaikka sitä ei olisi käskettykään tehdä?
Viime yönä vuosin kirkasta verta (viikko 7+5) menossa, olin varma, että taas keskenmeno. Toistaiseksi kuitenkin kaikki näytti olevan kunnossa, mitä nyt viikot eivät ihan täsmää, vaan ultraaja sai tulokseksi 6+5.
Jotenkin hermostuttaa silti, vaikka sanottiin, että elä vaan normaalisti ja tule sitten takaisin, jos vuoto lisääntyy.
Kommentit (4)
näkyikö sulla syke jo?
Mulla tuli kerran vuotoa, vko sitten, vkoja piti olla 7+2, ultran mukaan löytyi 6+1 vastaava sikiö, muttei sykettä vielä ainakaan... nyt perjantaina tarkistetaan mikä tilanne.
Vuotoa ei ole ollut kuin se kerta, ja kipuja ei missään vaiheessa... elättelen toivoa siis.... että se syke siellä näkys jo seuraavaksi..
T:MiRaBel, rv 8 tai 7
olin aika hämmästynyt, kun olin niin varautunut siihen, että ei siellä mitään elämää ole. Eli sillä lailla ihan hyvä uutinen oli kuitenkin.
Olen pelännyt jotenkin niin hirveästi, että mua vaivaa joku "kirous" siinä mielessä, että joko raskaudet keskeytyy tähän vaiheeseen tai sitten kun lapsi tulee, se on vaikeasti vammainen (kuten toistaiseksi ainoa lapseni).
Se on vähän hölmöä, mutta on vaikea päästä eroon ajatuksista, kun ne valtaavat pään. Viime vuonna kun keskenmeno tuli häämatkalla, se oli kyllä aikamoinen harmi.
matahari
Ihanaa että syke näkyi
Se on jo tosi hyvä merkki!
Kunpa mullakin näkyis perjantaina se syke siellä..
noilla viikoilla ei vielä kauheesti voi itse tehdä mitään, mikä keskenmenon aiheuttaisi. Ehkä kuitenkin itse ottaisin vähän rauhallisemmin, ihan vaan oman mielenrauhan vuoksi. Auttaa sitte tai ei.