Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Heh, tein joku aika sitten ihanan mokan täällä!

Vierailija
24.06.2009 |

Vanha ketju oli nostettu ylös (viestin alussa en ollut äiti). Ja nyt muutama vuosi äitinä oloa takana.

Olin joskus sillon ammoisina aikoina kirjoittanut mielipiteitäni ja nytten suurinpiirtein haistattelin kirjoittajalleni.

Vasta myöhemmin tajusin, että ohoh, tuo ensimmäinenkin viesti oli minun kirjoittama. Niin se mielipide muuttuu ajan kuluessa.

Mulla on vieläkin hauskaa, kun ajattelen tapahtunutta

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha ketju oli nostettu ylös (viestin alussa en ollut äiti). Ja nyt muutama vuosi äitinä oloa takana.

Olin joskus sillon ammoisina aikoina kirjoittanut mielipiteitäni ja nytten suurinpiirtein haistattelin *kirjoittajalleni*.

Vasta myöhemmin tajusin, että ohoh, tuo ensimmäinenkin viesti oli minun kirjoittama. Niin se mielipide muuttuu ajan kuluessa.

Mulla on vieläkin hauskaa, kun ajattelen tapahtunutta

Vierailija
2/6 |
24.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ketjussa oli mielipiteitä äityydestä mitä en ainakaan tee lapsilleni/lapsieni kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin mekin voidaan eläytyä tilanteeseen. :D

Muuten aika tylsä aloitus näin ulkopuolisen kannalta...

Vierailija
4/6 |
24.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin ennnen lapsia. Nyt olisi kyllä kiva lukea miten oma käsitys on muuttunut, sillä varmasti muutosta on tapahtunut.

Vierailija
5/6 |
24.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyselin syksyllä alkuraskauden oudoista oireistani täällä ja sain ainoastaan vastauksia, että ei voi olla normaalia ja että varmaan tulee keskenmeno ym. Nyt sitten näin täällä kysymyksen niaselta, jolla oli ihan samanlaisia oireita ja oikein tsemppasin tuota raukkaparkaa, että ihan kuulostaa samalta kuin minulla eikä syytä huoleen. Sitten katsoin päivämäärää ja huomasin, että joku oli nostanut vanhan aloitukseni. Että taidankin sitten olla ainoa, jolla tuollaisia oireita oli :) onneksi kaikki kuitenkin meni hyvin.

Vierailija
6/6 |
24.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

et luin omaa viestiäni enkä tajunnut et ite olin aloittaja. Tajusin sen kyllä ennen kuin vastasin itelleni et ihan kuin ap teksti olisi mun kirjoittama :D. Vieläkin muistan ketjun nimen, Miten voin parantua flegmaattisuudestani tms.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi neljä