Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskallanko enää koskaan kolmatta lasta?

Vierailija
23.06.2009 |

Haaveenani ollut aina monta lasta. Elämäni ollut kuitenkin karua.

Sain ekan lapseni 16-vuotiaana. Kyseessä oli vahinkoraskaus, tiesin jo varhain,että jään yksinhuoltajaksi. Nyt 26-vuotiaana olin elellyt jo reilu pari vuotta mielestäni ihanan miehen kanssa ja vauva tuli ajankohtaiseksi molempien mielissä. Viikolla 35 hän ilmoittikin,että "perheleikki" saa riittää ja hänellä itse asiassa on tyttöystäväkin odottamassa jossain...

Nyt mulla on ihana 8-vuotias tyttö ja toinen ihana 2kk vanha poika ja molemmilla eri isä ja yksinhuoltaja...

Rakastan lapsiani,mutta miten ikinä voin luottaa kehenkään mieheen, varsinkaan jos alka esittää vauvatoiveita?

Olen jotenkin tosi maassa tämän asian suhteen.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
23.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi kuin ihmetellä millainen kuspiä-magneetti olet. Siis ei pahalla, mutta ei selkärangan omaava mies jätä raskaana olevaa naista. Kyllä sääliksi käy. Uskon hyvin, että on vaikea luottaa ikinä kehenkään enää.

Tsemp jokatapauksessa. Lapset ovat lahja.

Vierailija
2/3 |
23.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten hän löysi ihanan, lapsettoman miehen, ja he ovat saaneet vielä kaksi lasta lisää, kaverini kahden aiemman lapsen lisäksi. Jokainen mies on erilainen, niin kuin me naisetkin olemme. Jollekin miehelle olet unelmien nainen!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
23.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottelen sinulle mukavaa kesää, voimia ja kaikkea hyvää. Nauti lapsistasi, jonain päivänä eteesi kävelee varmasti vielä mies, joka on juuri sinua varten!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi