Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Miksi Sinkkuelämän Sarah Parker käytti sijaissynnyttäjää?
23.06.2009 |
Täällä varmaan tiedetään.
http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1703223
Kommentit (2)
Omien sanojensa mukaan: SIKSI KUN SE ON NIIN VANHA ETTEI VOI ITSE SAADA ENNÄN LAPSIA.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
mukaan syynä oli kylläkin se, että Broderick oli pettäny Parkeria sattumoisin juurikin tämän sijaissynnyttäjän kanssa ja koska keissi olis ollu liian mehevä sellaisenaan, pari päätti, että he olivatkin halunneet lisää lapsia.
Jossain vaiheessahan ne oli jo eroomassa ja sitten yhtäkkiä tulikin tämä kaksosraskaus pelastamaan liittoa. Tiedä sitten, mikä on totuus. Onhan se Sarah Jessica tosiaan jo aika vanha eukko.