Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Unohdatko, jos teet esim. treffit kahden viikon päästä puistoon kaverin kanssa?

Vierailija
23.06.2009 |

Vai pitääkö sua muistuttaa asiasta?

Entäs, jos lupaat kaverille kyydin jonnekkin? Pitääkö sua muistuttaa? Jos siis itse tarjoudut kuskiksi/itse ehdotat tapaamista.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merkkaan kalenteriin kaikki menoni, muuten ei tässä suurperheen tohinassa kaikki asiat pysy mielessä.

Vierailija
2/6 |
23.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti tuollaisesta sovittaessa todetaan puolin ja toisin: "soitellaan sitten lähempänä vielä" tai "muistutatko mua vielä vaikka ensi viikolla".

Ainakin toistaiseksi minulla on sen verran elämää, että muisti on koetuksella niin työssä kuin vapaa-aikanakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuten voisin jopa unohtaa.

Vierailija
4/6 |
23.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

merkkaan kalenteriin ja "rekisteröin aivoihin". Käytännössä kyllä yleensä kavereiden kanssa vielä soitellaan lähemmin asioista eli voidan sopia kahta viikkoa aikaisemmin, että "sovitaan alustavasti ja palaillaan vielä lähemmin".

Vierailija
5/6 |
23.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan jo työn ja perheen takia sopia asiat selkeästi ja kerralla, ei mitään katotaan sitte ja soitetaan-säätämistä. Jois tulee este, niin soitetaan ja sovitaan vaikka uudet treffit.

Vierailija
6/6 |
23.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on nykyään niin säälittävän vähän mitään menoja, että odotan jokaista sosiaalista kontaktia innolla enkä todellakaan unohda tapaamisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kahdeksan