Sunny Beach? Onko kiva kohde ihan rantalomailuun?
Kommentit (6)
joka on pelkästään turisteille rakennettu ja hotellia htellin vieressä niin sitten varmaan ihan jees. Mä en menisi.
Itse en todellakaan olisi menossa uudestaan. Enkä tiedä miksi puhutaan että siellä olisi halpaa, voin kertoa ettei ole!!!! No alkoholia me ei käytetty, että ehkä se sitten on halpaa jos joku on. Itseasiassa ei ole mitään hyvää sanottavaa.. no se on että aurinko paistoi, viime kesänä käytiin, koko viikon paistoi!
on aivan ihana paikka, mutta todellinen Bulgaria löytyy sieltä turistialueiden ulkopuolelta. Siellä on uskomattoman paljon katseltavaa, kun lähtee kiertelemään.
Oikein mainio kohde, jos ei mitään ihmeempää kulttuuripläjäystä lomaltaan odota. Siisti paikka, edullinen paikka, shoppailtavaa (privaattituotteet, kengät, laukut jne.) ja ravintolatarjontaa riittää. Viikon lomaa suosittelen, kaksi viikkoa liian pitkä. Plussaa melko lyhyestä lentomatkasta.
Aluehan on pelkästään turismia varten rakennettu, joten on kasvanut kovaa vauhtia viime vuosina, eikä varmasti vastaa sitä, mitä se oli 10 vuotta sitten...
Minulle aivan liian ahdistavaa se läpinäkyvä vedätysmeininki esim ravintoloissa, joissa laskuun lisättiin aina muutama jotain jne. eikä sitten itse parin kerran jälkeen viitsinyt enää edes asiasta ilkeillä - varsin pienistä rahoista kyse kuitenkin, mutta ärsytti silti. Ja jätän kyllä muissa alemman tulotason maissa ihan hyvät tipit, jotka eivät itselle ole merkittävät, mutta saattavat esim. pienipalkkaiselle tarjoilijalle olla, tuolla ei lopulta enää huvittanut :-(
Voi toki olla, että tilanne nykyään toisenlainen kuin 5v sitten, mutta juu ei meille.
Eikä se rantakaan NIIN huippu ole, että sen takia kannattaisi.
Tosin, onhan kymmenessä (tai tarkemmin 12) vuodessa moni asia varmaan muuttunut ja paikka kehittynyt...