Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä ajassa on realistista ajatella pudottavansa painoa 8 kg kun

Vierailija
23.06.2009 |

... Eli olen nyt 161 cm / 62 kg. Tämä on enemmän kuin ikinä, lukuun ottamatta kuopuksen raskausaikaa jolloin juuri ennen synnytystä painoin 64 kg. Esikoisen raskausaikanakin painoin vähemmän kuin nyt. Ikävuosina 20-30 paino on vaihdellut välillä 45-64 kg (enimmillään raskaana). Olen hentorakenteinen ja selkeästi näytän nyt "tantalta". Tuollainen 54 kg olisi sellainen ihanne johon nyt pyrin.

Koko talvena en ole liikkunut kuin muutaman askeleen kerrallaan. Työpaikka ja lasten hoitopaikka ovat kaukana, joten autolla on pakko mennä. Työni on istumatyötä, ei tarvitse kertaakaan nousta tuolista päivän aikana ellei sitten käy esim. vessassa, joka on nurkan takana. Olen myös pitkin talvea mässytellyt liki koko ajan herkkuja ja syönyt paljon rasvaista ruokaa, suklaata jne.

Nyt jätän ylimääräiset välipalat pois (pienet repsahdukset joskus sallittakoon) ja alan lenkkeillä vähintään 3 kertaa viikossa noin 4 km lenkkejä. Hölkkään sen aikaa kun jaksan (kunto on huono) ja sitten hetken kävelen, sitten taas hölkkään. Lisäksi kun ehdin, teen vatsa-, selkä, yms liikkeitä ja kuntopyörä löytyy. Myöskin ruokailua muuten aion keventää (enemmän salaatteja jne).

Missä ajassa olisi tällä tavalla realistista ajatella että tuo 8 kg tippuu pois?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
23.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli 8-16 viikkoa on realistista.

Vierailija
2/7 |
23.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää 30v (jos se jotain merkitsee).

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
23.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja raskauden jälkeen painoin 59kg, ja pudotin vähän yli kolmessa kuukaudessa 11kg, eli 48 kiloon.

Vierailija
4/7 |
23.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
5/7 |
23.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai kerron mitä itse tein:

Kävin 30min juoksulenkillä 3krt/vk (aluksi en juossut koko aikaa tietenkään, ja sen lisäksi kävin vaunujen kanssa kävelyllä n. 1h joka päivä, ja sitten joka ilta vielä stepperillä 40min. Söin aika vähän, mutta joka päivä kuitenkin yhden lämpimän aterian. klo 19:00 jälkeen en syönyt enää ollenkaan.

4

Vierailija
6/7 |
23.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta kuin kohti koitosta sitten! Onneksi mulla on mielestäni suht hyvä itsekuri, tämä tilanne vaan meni tähän "huomaamatta", en mä ennen ole näin lihonnut :(

Mutta eikun sitten laihduttamaan!

Kivaa kesää kaikille!

ap

Vierailija
7/7 |
23.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti pääset tavoitteeseesi! :)

4

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi seitsemän