Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eronneet!

Vierailija
23.06.2009 |

Miten olette sulattaneet uuden "äitipuolen" / isäpuolen??? Miehen likaisten ja halveksittavien tempausten jälkeen on ero edessä ja mies tietysti jo uuden naikkosensa lumoissa...tuntuu kamalalta päästää edes jätskille lapsia sen muijan kanssa joka (mun mielestä) on pilannut mun ja lasten elämän täysin!! voiko tästä vihasta koskaan päästä????

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi äitipuoli tuli kuvioihin vasta pari vuotta erosta, eikä erokaan ollut ns. Likainen. Nainen ei herätä minussa juurikaan tuntemuksia, no ehkä jotkut piirteet ärsyttävät mutta asia on eri kun hän ei liity eroomme. Sinun tapauksessasi olisin varmasti samoissa fiiliksissä kanssasi, voimia!

Vierailija
2/6 |
23.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tarpeetonta on tuommoinen.

Mun suurin yllätys erossa oli se, että en päässyt niistä ongelmista eroon, jotka oli parisuhteessa... Niin kauan kun on yhteisiä lapsia, niin niihin korkeintaan saa etäisyyttä, mutta niistä ei pääse eroon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olisin toivonut ns. rehellisen eron jossa vasta eron jälkeen olisi uusi puoliso kuvioissa jne... mutta ne vuosien salatapaamiset ym paska saa mut raivostuun entistä enemmän! ja niin piti olla ikuisesti yhdessä...

Vierailija
4/6 |
23.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joihin ehkä saatu ratkaisu tai apua, mutta mies vain pamautti ettei halua olla kanssani eikä rakasta minua vaan toista!!-ap

Vierailija
5/6 |
23.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla vei vuosia päästä katkeruudesta eroon. Mies ei koskaan myöntänyt, että hänellä oli suhde nyk. puolisoonsa jo ennen eroamme, mutta tiedän että oli. Tilanne oli pitkään tulehtunut, koska olimme kaikki samassa työpaikassa. En silti ole näyttänyt katkeruuttani ikinä lapsille enkä exälle, ainoastaan hyville ystävilleni olen asiasta puhunut. Suurin harminaiheeni on ollut, että exäni uusi puoliso ei ole ikinä itse hyväksynyt meidän lapsiamme ja on jostain syystä katkera minulle, eikä exässäkään ole ollut miestä pistää naista asian suhteen järjestykseen. Tästä syystä lasten isä tapaa lapsiaan liian vähän. Itse toivoisin heidän viettävän aikaa enemmän yhdessä, mutta enhän voi pakottaa...

Yritä kuitenkin kaiken katkeruuden keskellä muistaa, että lapsille teidän eronne ei saisi aiheuttaa ylimääräistä pahaa. Koita kanavoida katkeruus muualle kuin kotiin. Puhu ystävillesi. Aika helpottaa!

Vierailija
6/6 |
23.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ystäville. Pidemmän päälle se on hyvä investointi. Saatat myös saada objektiivista ulkopuolista näkökulmaa sen sijaan, että velloisit kihinässä kavereiden kanssa. Ei se kiukku pala pois kiukkuamalla.