Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

saanko 2002 tulojen perusteella äitiysrahan kolmannestakin?

Vierailija
23.06.2009 |

Eli saman kuin ensimmäsestä ja toisesta.

Kun 3. syntyy ennenkuin 2. täyttää kolme ja aina ovat olleet kotihoidossa.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
23.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin sairaslomalla ennen äippälomaa. Sairaspäiväraha oli laskettu työtuloista, sain myös samansuuruisen äippärahan kuin sairaspäiväraha.

Jos kakkonen syntyy ennen kuin esikoinen täyttää 3 niin saankohan tuon saman rahan?

Mietityttää vaan se, että kun ne pitäis olla työtuloista laskettu.. Niinhän ne onkin, tosin tuon sairaspäivärahan kautta..

Vierailija
22/22 |
23.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli esikoinen syntynyt 02/06, kakkonen 09/07 ja en ollut tuossa välissä töissä, sain siis heistä molemmista vuoden 2004 tulojen mukaan ja indeksein korotettuna. Kolmonen syntyy 07/09 j anyt olin töissä vuoden. Silti tulot olivat paremmat, koska nyt tuloista olisi vähennetty matkakulut, vaikka palkka siis oli noussut... kelassa laskivat siis kolme eri mallia ja valitsivaqt niistä parhaan.

1. viimeksi valmistuneen verotuksen mukaan (huonoin)

2. 6kk:n työtulojen (tämän oletin olevan paras, mutta ei ollutkaan, koska työmatka niin pitkä)

3. edellisen lapsen aikana maksetun mukaan, ja olis siis käytännössä sama kuin esikoisesta korotetuin indeksein...

Kyllä se näin menee, mutta itse siis pyysin tarkistamaan kaikki kolme vaihtoehtoa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla