Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä vaatteita päiväkotiin??

Vierailija
22.06.2009 |

Auttakee nyt onnetonta... lapsi on menossa syksyllä päiväkotiin ja mietin just, että mitä vaatteita pitäisi ostaa. Onko teillä erikseen päiväkodissa sade & ulkoiluvaatteet, vai miten se homma toimii?? Kiitos vastauksista!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ainakin piti olla erikseen kuravaatteet ja sitten haalarit. Käytännössä liki kaikista vaatteista pitää olla varakappaleet. No, kurapukuja riittää yksi.

Sisälle sellaista, jonka saa helposti pestyä ja lapsikin itse puettua jos on jo sen ikäinen, että pukee.

Vierailija
2/4 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän päiväkodissa piti olla myös em. vastaajan mainitsemien lisäksi jumppa-asu ja pyyhe, kun harrastivat kerran viikossa jumppaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi laadukas ulkoiluvaatekerta riittää + ne sade/kuravaatteet. Sisävaatetta toki vaihtovaatteet tarvitaan sekä jumppavaatteet ja lisäksi ns. välivaatteet esim. villahaalari tai fleecevaatteita. Ja tietenkin kelin mukaiset jalkineet, yleensä myös saappaat (gore-texitkään eivät toimi jos hypitään lätäköissä).

Vierailija
4/4 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen todennut, että olohousut ovat parhaimmat päiväkodissa. Tietenkin sitten lyhkä- sekä pitkähihasia ja shortseja ja hameita. Vaatteiden kannattaa olla rennot, että olisi helppo liikkua, leikki ja kumarrella yms. Ulos kannattaa hommata sadevaatteet, mutta jos on laadukas vedenkestävä asuste (esim. reima, raiski), ei sadeasua välttämättä tarvita. Kumisaappaat ehdottomasti ja kannattaa tarkistaa ettei ne vuoda. Tuossa nyt muutamia mitä tuli ensimmäisenä mieleen.

T. Päiväkodissa työskennellyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme seitsemän