Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

minigrip pussissa valkoista jauhoa

Vierailija
22.06.2009 |

löysin miehen tietokone laukusta. mut on kuulemma jotain työhön liittyvää ainetta. meniskö teillä läpi tällainen? periaatteessa on siis mahdollista että on työhön liittyvää kun käyttää erikoisia aineita työssään joihin mun ymmärrys ei riitä mut vähän on sinisilmäinen olo, oli sitten totta tai ei.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

päivän naurut.

Missä se on duunissa? Tullissa vai?

Vierailija
2/16 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei tarvii työssään mitään jauhoja joten jos löytäisin moisen pussukan, ajattelisin että on huumausainetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvan maidot

Vierailija
4/16 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ajattelet miehestäsi? Vetääkö hän kamaa? Vai tekeekö hän töitä ja ihan tavallisia juttuja? nyt punnitaan sinun luottamuksesi ja tietnkin käsityksesi siitä onko hän luottamuksen arvoinen. Voihan hän olla myös niin vastuuton, ettei ole luottamuksen arvoinen. Etköhän itse tiedä?!?

Vierailija
5/16 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

liittyy vähän samankaltaisiin juttuihin hänen työ kuin mitä laitteita tullissa käytetään.

Pakko mun on uskoa, ja uskonkin mut jotenkin epätodellinen olo. Siis varmasti on totta mut on niin hullu olo että näin helposti meni läpi, siis jos oiskin ollut totta.

Vierailija
6/16 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sanoisin että löydettiin metästä. Onko huumetta, siellä varmaan osaavat sanoa. En voi kuvitella mitä tapahtuis jos itse tekisin tuollaisen löydön, ei varmaan tuollainen slitys menis läpi.

Vierailija
7/16 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan tavallinen perheenisä joka "aina" kotona. olut maistuu, muuten ihan normaali tyyppi. eli on työhön liittyvää ainetta mut jokseenkin hullu olo tuli tämän löydön tehtyäni.... en edes päässyt heti kysymään että mitä ihmettä tää aine on.

Vierailija
8/16 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottaa, ei ole mitään hengenvaarallista ainetta jos vähän ottaa.

Vierailija
9/16 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miltä huumeet maistuu?

ottaa, ei ole mitään hengenvaarallista ainetta jos vähän ottaa.

Vierailija
10/16 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisin maistaakin jos joku kertoo et jos se on huumetta niin mistä sen tunnistan? meneekö pää sekasin jo ihan pienestä määrästä jos vähän maistaisin (jos siis olisi huumetta).

Vierailija
11/16 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

se potkasee imeytyessään. Jos siis on jotain muuta kuin perunajauhoa ;)

Vierailija
12/16 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli reissussa puurojauhetta minigripissä mun veskassa ja sit se pussi katosi jonnekin.. Vitja mikä mies, nyysii vauvalta puurotkin..!

Vierailija
13/16 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se mies kantaa sitä pussia mukana?

Muakin epäilyttäs.. ehkä jopa veisin pienen näytteen poliisille.

Vierailija
14/16 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä oli?

Vierailija
15/16 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon. sellainen määrä huumetta varmaan maksais aika paljon. useampi desi, kolme tai neljä desiä, olen kyllä huono arvioimaan.

Vierailija
16/16 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että liittyy työhönsä. ärsytti vaan kun oli niin vaikeena aluksi, esitti siis kuin se olis huumetta...joutusin pakottamaan että kertoo et mitä se on oikeesti ja sieltä tuli kyllä äkkiä kunnon selitys miksi sitä oli siellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kahdeksan