Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaisia skorpionit (horoskooppi) ovat?

Vierailija
14.06.2015 |

Itse olen skorpioni ja ihan mielenkiinnosta kysyn :D Että minkälaisiksi muut olettavat skorpionit. En sen enempää usko horoskooppeihin, mutta kiva niitä on aina välillä lukea :)

Olen luonteeltani todella jääräpäinen, mutta osaan myös joustaa tarvittaessa. Olen myös todella seksuaalinen ;D Mutta en siitä huolimatta pystyisi harrastamaan yhden yön juttuja, vaan nykyisenkin kanssa seurusteltiin 6kk ennen seksin mukaan tulemista yms. Olen myös todella kriittinen itseäni kohtaan ja perfektionisti. Uskollisuus ja luottamus on tärkeää minulle. Jos lupaan jotain, niin myös teen sen.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 13:13"]Ei jumalauta. Jotkut ilmapäät ei vaan ansaitse tasa-arvoa.
[/quote]

Eikö ole vähän raskasta ottaa kaikki vakavasti? :)

ap

Vierailija
22/32 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse skorpparina koen raskaimmaksi ominaisuudekseni sen että olen liian tunnollinen enkä osaa säästellä voimavarojani. Tarkoituksenani on pelastaa koko maailma tai muuten kaikki tuhoutuu. Mitään ei voi delegoida muille sillä eihän kukaan muu ole niin hyvä kuin minä. (tämä oli sarkasmia).

Monet pitävät voimavarojani loppumattomana enkä itsekään tunne väsymystäni ennen kun kaadun puolikuolleena sängynpohjille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen jääräpää silloin kun minua yritetään pakottaa mutta toisaalta erittäin joustava ja neuvottelukykyinen jos asioista keskustellaan asiallisesti. Olen aina valmis tekemään kompromisseja kunhan ne ovat oikeudenmukaisia/tasapuolisia. Muutenkin tasapuolisuus ja oikeudenmukaisuus ovat minulle tärkeitä. 

Olen myös omaa työtäni kohtaan äärimmäisen perfektionistinen ja monesti koulussa olen jättänyt töitä palauttamatta kun en ole ollut niihin täysin tyytyväinen vaikka olen tiennyt että ovat olleet parempia kuin monen muun luokkalaisen työt joilla ovat saaneet kurssit läpi hyväksytysti. Tämä on yksi isoista ongelmistani. 

Olen myös seksuaalisesti erittäin aktiivinen silloin kun olen suhteessa mutta yhdenillan juttuja en kykene harrastamaan josta syystä minulla on elämässäni ollut tasan yksi petikumppani ja viimeiset neljä vuotta olen elänyt selibaatissa. Haluja olisi mutta ajatuskin yhden illan suhteesta ällöttää. Olen myös äärimmäisen uskollinen kumppanilleni.

Tunteiden suhteen olen joko tai ihminen ja varsin mustavalkoinen. Jos rakastan niin rakastan täysillä, jos en niin en kykene näyttelemään lämpimiä tunteita. Loukattuna olen varsin räjähtävä ja jos loukkaus on tarpeeksi suuri niin myös kostonhimoinen - sitä en välttämättä näytä koko ajan mutta kostonhimo on pitkään pinnan alla mukana. toisaalta saatan helposti myös polttaa täysin sillat sellaisiin ihmisiin jotka ovat kostolistallani ja olla kuin heitä ei enää koko maailmassa olisikaan.

Olen äärimmäisen empaattinen ja välittävä. Pidän fyysisestä kontaktista joten halaan ja suukottelen paljon. Lasten ja eläinten suhteen minulla on pitkä pinna ja yleensä aikuistenkin mutta aikuisten kanssa jos hermot palaa loppuun niin se on sama kuin räjäyttäisi pommin.

Olen varsin syvällinen ajattelija. 

Minulla on varsin kieroutunut huumorintaju ja rakastan sarkasmia.

Yksi omista lapsistani on myös skorpioni ja hän on tulisieluinen "drama queen" näin kaikella rakkaudella ilmaistuna. On myös valovoimainen lapsi johon ihmiset tykästyvät helposti. Saa helposti kavereita ja on yksi niitä ihmisiä jotka kääntävät kaikkien päät ihan vaan sillä että kävelee huoneeseen.

Oman tiensä kulkija. Suree jopa lumen alla taipuneita puita kun ajattelee puun kärsivän eli on erittäin empaattinen ollessaan rauhallinen mutta on myös joskus lyönyt muita kunnolla suuttuessaan ja tälläkin neidillä tie suuttumiseen on se että ollaan tiettyyn pisteeseen siellä erittäin matalilla kierroksilla mutta kiihdytään nollasta sataan räjähdysmäisesti kun se ärsyyntymisen tietty piste ylittyy.

Sisaruksillaan ei ole vastaavaa luonteenpiirrettä(vanhempi on neitsyt ja nuorempi vesimies).

Vierailija
24/32 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 20:32"]Sisko ja isoäiti on skorpioneja. Kumpikin on miehensä alistama ja muutenkin melkoisia vätyksiä.:-( Aivan päinvastaisia kuin skorpionien pitäisi olla.
[/quote]

No joo ovat, minä en ikinä suostuisi kenenkään poljettavaksi. Siinä olen liian jääräpäinen. Osaksi kiusaamistaustan takia en enää ikinä päästä ketään niskan päälle. Nuoruus oli tarpeeksi helvettiä.

ap

Vierailija
25/32 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sadussa skorpioni pistää lopulta joen yli auttamaan tullutta sammakkoa, koska esim"skorpioni ei mahda luonteelleen mitään"

Vierailija
26/32 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 20:37"]Sadussa skorpioni pistää lopulta joen yli auttamaan tullutta sammakkoa, koska esim"skorpioni ei mahda luonteelleen mitään"
[/quote] eli he kuolevat kummatkin.

Vierailija
27/32 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehestäni sanoisin että on vahvat mielipiteet, muttaenempi kuitenkin pysyy hiljaa ja mystisenä. On komea ja seksuaalinen olemus. Urheilullinen ja sosiaalinen, välttelee riitelyä mutta osaa kyllä piikitellä ihmisiä tarvittaessa. Ei tulistu helposti, mut jos sattuu niin kyllä leppyykin suht nopeaa. Hyvä ystäväni skorpparinainen taas on nauravainen ja puhelias, hälläkin vahvat mielipiteet mutta pitää ne mielummin ominaan ja välttelee konfliktitilanteita.

Vierailija
28/32 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman kokemuksen mukaan skorppareitä kuvaavia sanoja ovat: voimakastahtoinen, kärsimätön, hieman jäykkä, aggressiivinen, läpitunkeva, hallitseva, syvällinen, piikittelevä, ilkeä, voimakkaan seksuaalinen, karismaattinen, älykäs, herkkä, asioita sisällään pitävä ja hautova. Vaikka noi jotkut voi kuulostaa ikäviltä piirteiltä, niin oon kyllä aina pitänyt kovasti skorpioneista. Ite oon kalat.

Vierailija
29/32 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skorpionit rakastavat herkkää rapua joka sietää ja ymmärtää mystisen skorpionin mielenmyrskyä. Uskollisia

Vierailija
30/32 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skorpionimiehet ovat monesti ironisia ja piikitteleviä, mutta eivät ilkeässä määrin... he vain nauttivat semmoisesta pienestä naljailusta.

Vierailija
31/32 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Räjähdysherkkä, heikomman puolustaja, oman tiensä kulkija, kostonhimoinen jos loukataan, ehdottoman oikeudenmukainen, järjestystä organisoiva, uskollinen, hyväksikäyttöä vihaava, seksuaalinen, tunteellinen, salatieteistä kiinnostunut, pimeitä syksyn iltoja, myrskyävää merta ja luontoa rakastava, hyväntahtoinen ja elämänjanoinen. T: 2.11.

Vierailija
32/32 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤔

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi viisi