Minkälaisia skorpionit (horoskooppi) ovat?
Itse olen skorpioni ja ihan mielenkiinnosta kysyn :D Että minkälaisiksi muut olettavat skorpionit. En sen enempää usko horoskooppeihin, mutta kiva niitä on aina välillä lukea :)
Olen luonteeltani todella jääräpäinen, mutta osaan myös joustaa tarvittaessa. Olen myös todella seksuaalinen ;D Mutta en siitä huolimatta pystyisi harrastamaan yhden yön juttuja, vaan nykyisenkin kanssa seurusteltiin 6kk ennen seksin mukaan tulemista yms. Olen myös todella kriittinen itseäni kohtaan ja perfektionisti. Uskollisuus ja luottamus on tärkeää minulle. Jos lupaan jotain, niin myös teen sen.
Kommentit (32)
Skorppari lopuksi aina tappaa. Pistää jopa itseään.
Ihan kuin itse olisin kirjoittanut tuon :)
Unohdin sen, että suutun helposti, mutta lepyn yhtä nopeasti, enkä jää kaivelemaan vanhoja riitoja. Asiat puhutaan heti ja se siitä. Toisin suutun vain läheisille, jos joku tuntematon ärsyttää, niin muutan fiiliksen jäätävän kylmäksi. En anna sen ärsytyksen pilata omaa fiilistäni, en ota sitä itseeni.
Nro2 sinäkin skorpioni? :)
ap
Tutulta kuulostaa tästä skorpionista.
Tuntemani skorpioni on todella ystävällinen, aina iloinen, rempseä huumorintaju, ei stressaa turhista, aina valmiina auttamaan muita, ahkera, luotettava, seksuaalinen, komea ;) , hellä..
Hehe, kuvailit ap minutkin :) terv. skorpioni
Aih kun kuulostaa hyvälta :)
T. skorppari
Jokainen tuntemani skorppari on ollut erilainen kuin muut.
Yksi on beserwisser, toinen on kiusankappale, jolla ei ole käytöstapoja. Sitten on niitä, jotka ovat vaatimattomia ja ahkeria.
Yhteenvetona sanoisin, että skorpioneja on yhtä monenlaista kuin on siinä merkissä syntynyttä ihmistäkin.
Tietysti jotain voisi aavistaa. Luulin yhtä tuttavan lasta pitkään vaa'aksi ja ihmettelin, kun lapsella oli niin vahvoja mielipiteitä ja hän oli aika äänekäs. Sitten tarkistin astrologiasta ja huomasin olleeni väärässä: lapsi onkin skorpioni.
Joten voisi kai ajatella, että skorpioni-ihminen on todennäköisemmin vahva persoona kuin sovitteleva ja rauhallinen. Mutta tähän varmaan löytyy poikkeuksia.
Hulluja, kostonhimoisia, kompleksisia, synkkiä, tunteellisia, uskollisia.
[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 12:28"]
Hulluja, kostonhimoisia, kompleksisia, synkkiä, tunteellisia, uskollisia.
[/quote] joo!
Hahaa olen ihan samanlainen! Jäätäpää kaikki mulle heti nyt ja kunnon tulisielu.. Välillä hävettää miten äkkipikainen olen, mutta ei siitä vaan pääse eroon.
Liian dramaattisia joko-tai-ihmisiä omaan makuuni. Plussaa se, että ovat usein todella uskollisia.
Olen skorpioni ja mua on kuvailtu mm näin; vahvatahtoinen, intohimoinen, seksuaalinen, viettelevä, petollisen rauhallinen, perhekeskeinen, erakko, oman tiensä kulkija, rohkea, tarkkailija, pisteliäs, lojaali, raakuuteen saakka rehellinen ja armoton. Olen nainen.
Mun lapsuudenperheessä kaikki muut olivat skorpioneja paitsi minä. Kaikki ovat erilaisia, mutta kovin ovat itsekeskeisiä ja kompleksisia kaikki neljä. Hyvin ilkeitä suustaan kaikki, hyvin subjektiivisia kaikessa. Myönteisellä puolella oli vieraanvaraisuus ja sosiaalisuus silloin kuin se heille sopi. Yksi oli musikaalinen, yksi kirjallinen, yksi kauneudenrakastaja ja yksi liikunnallinen. Aika bipolaarista porukkaa, mutta hyvässä vaiheessa osasivat nauttia elämästä.
Olen ihan kuin sinä, ap! :D
- Skorpioni
Tänneppä on tullut paljon vastauksia! :) "Kaikki mulle heti nyt"-ihminen en ole, mutta jos päätän tekeväni jotain niin myös teen sen, vaikka se vaatisi mitä :D En sitten tiedä paljon ne kaksi eroavat toisistaan.
ap
Ei jumalauta. Jotkut ilmapäät ei vaan ansaitse tasa-arvoa.
Sisko ja isoäiti on skorpioneja. Kumpikin on miehensä alistama ja muutenkin melkoisia vätyksiä.:-( Aivan päinvastaisia kuin skorpionien pitäisi olla.
Olen skorpioni, mutta ilkeä en todellakaan ole. Päinvastoin, en edes osaa vastata ilkeästi, kun minulle ilkeillään.