Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, jotka EIVÄT OLE mukana Facebookissa?

Vierailija
22.06.2009 |

En minä ainakaan ole enkä tiedä liitynkö ollenkaan.. Pelkään että jumitun vieläkin enemmän tietsikan ääreen. Toki olisi varmaan hyvä tapa pitää yhteyttä kavereihin, ehkä.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe mitään järkeä alkaa siellä roikkua. Jos on jotain asiaa, niin voi ihan mulle kilauttaa tai laittaa vaikka s-postia.

Enkä koe että multa nyt menis jotain olennaista ohi. Tekemistä ja kavereiden tapaamista riittää ihan näinkin, ilman fäispuukkiakin.

Vierailija
2/26 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei voisi vähempää kiinnostaa! olen sitä mieltä FB:ssa roikkuville, hankkikaa elämä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vain ole saanut aikaan liittyä. Olisi toisaalta ihan hyvä, näkisi, mitä opiskelukavereille kuuluu, mutta en vain jaksa innostua.

Vierailija
4/26 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutten todellakaan käytä siellä aikaani! Olen mukana vain siksi, että sieltä löytää kadonneita ystäviä ja toisaalta monet tapahtumakutsut tule fb:n kautta. On minulla toki sähköpostiosoitekin, mutta vaikeahan sellaista on löytää, jos ei tiedä esim opiskelu- tai työpaikkaa. Facebookista on helppo löytää ihmisiä pelkästään nimen perusteella. Fb:n kiertokyselyt, testit yms ei todellakaan kiinnosta mua.

Vierailija
5/26 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole ystäviä, joihin pitää suullisestikaan yhteyttä saati naamakirjoitse :-(

Vierailija
6/26 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen enemmän "real life" -persoona, enkä erityisemmin kiinnostunut olemaan yhteyksissä kaikkiin joskus ammoisina kouluaikoina tuntemiini ihmisiin. Tai ok, yhteyksissä ehkä joskus voisin ollakin ehkä, mutta en halua jakaa tietoja ystävistäni muille.

Vierailija
7/26 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta kutsua on tullut, mutta minua ei kiinnosta olla siellä itse..

Kerran luin ystävän näyttämänä tutun "seinältä" miten se haukkui anoppiaan (myös mun anoppi, hih) ja muutenkin kuvaili sen masentunutta elämää. Voi apua!

Juu, ja yksi kutsuja ilmoitti olevansa siellä väärällä nimellä, ettei kukaan tunnista. Se vasta olikin välkky idea!

Vierailija
8/26 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistin profiilini. Ihana vapaus :)

Vierailija
9/26 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan jostain syystä jaksa kiinnostaa... lisäksi en kaipaa elämääni joitakin menneisyyden haamuja, jotka voisivat minut löytää tuon kautta.

Vierailija
10/26 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka kutsuja on tullut

Vierailija
11/26 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

facebookin ideaa ollenkaan ja niin paljon ei ole kiinnostanut, että olisin käynyt tutustumassa asiaan....

Vierailija
12/26 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis olishan se ihan kiva kuulla mitä kuuluu joillekin entisille työkavereille tms. Mutta toisaalta, ei mun aika riitä päivitellä ja katsoa ja miettiä näitä asioita. Ja sitten on vielä ryhmä ihmisiä joista olen onnellinen että eivät enää ole osa elämääni enkä tapaa heitä enää.

Jotenkin mun mielestä ei kaikkien joskus tapaamien ihmisten kanssa tartte olla ikuisesti yhteydessä. Elämässä nyt vaan käy niin että ihan luonnollisesti jotkut ihmiset vaan karsiutuvat pois kuvioista. Eikä se nyt mikään maailmanloppu ole. Ihmisiä tulee ja menee elämässään.

T.3

Vierailija
13/26 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joista on mukavaa nuuskia kaikkien etäistenkin tuttujen kuulumisia ja kertoilla niitä sitten ympäriinsä. EVVK selvitää elämääni tällaisille. Ja jostain kumman syystä kaikki tällaiset tyypit ovat FB:ssä :)

Vierailija
14/26 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole edes käyny ko. sivustolla, ei vaan kiinnosta

Vierailija
15/26 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua kertoilla kuulumisiani netissä. Vaikka kuinka sanotaan, että voit sulkea profiilisi muilta, mä en usko. "Kerran nettiin laitettua ei sieltä saa pois". Siksihän mä kirjoittelen täällä nimettömänä.

Vierailija
16/26 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kadonneita ystäviä ei ole, kaikki ovat pysyneet muutenkin :-)

Jännä muuten, miten kauhean monilla "ystävät" ovat kadonneet...

Vierailija
17/26 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on niin paljon muuta tekemistä, eikä tunnu kiinnostavalta.

Vierailija
18/26 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme ole ns. pudonneet kelkasta. Meistä se on vain mautonta.

Pidämme yllä kaverisuhteita in real life - not in the virtual life.

Vierailija
19/26 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mikään IRL-ihminen, mutta minusta tuntuu, että profiilin teko fb:iin on ainakin monille (jos ei kaikille) jonkinlainen epätoivoinen tapa kerjätä huomiota.

Vierailija
20/26 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen usein harkinnut asiaa, mutta en millään jaksaisi. Kaverit pyytää sinne jatkuvasti, mutta mä olen melko varma, että se on suurimmaksi osaksi turhaa hypetystä. :/ Ja tosiaan, haluanko minä saada niitä ihmisiä osaksi elämääni, jotka olen kerran taakseni jättänyt? Ei siellä hirveän montaa kaivattua ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kahdeksan