Mikä on hyvä tuntipalkka
Kommentit (7)
laskea omaani.
7 €/h on sieltä alapäästä ja sitten monet yritykset joutuvat maksamaan 190€/h huippuammattilaisesta. Tuo 190 €/h on siis ihan yleisesti käytetty listahinta.
Sitten erikoiset tapaukset ovat erikseen sopimuksella tehtäviä.
190€/h toki sisältää kaikki sivukulut ja yrityklselle jää siitä ihan hyvä katekin, mutta kuitenkin.... kyllä siitä työntekijällekin jää kivasti.
Laskin, että n. 11e/h. :D Kuukausipalkalla kyllä minäkin. :>
kuukausipalkka ja tuntipalkka päälle 13€ ja hoitotyössä,lukenut 3,5v lukion päälle...että silleen. Mihinköhän seuraavaksi hakis
työtunteja tulee tuplasti palkansaajiin verrattuna
se on mielestäni jo hurja tuntipalkka. Minulla ei sitten ole palkkaa tällä hetkellä ollenkaan. Onneksi on yhteinen tili, jota minä hoidan. Ehkä minullakin joku päivä sitten, koska sama koulutus on kummallakin.
onko miehesi tavallinen palkansaaja vai yrittäjä, joka laskuttaa tuon verran palveluksistaan?
se on mielestäni jo hurja tuntipalkka. Minulla ei sitten ole palkkaa tällä hetkellä ollenkaan. Onneksi on yhteinen tili, jota minä hoidan. Ehkä minullakin joku päivä sitten, koska sama koulutus on kummallakin.
no mulla on kiinteä kuukausipalkka, mutta tilinauhassa näkyy lasketun tuntipalkka ja se on jotain reilu 24 euroa tunti. Mun mielestä se on hyvä.