Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko suviseuroihin menijöitä paikalla???

Vierailija
21.06.2009 |

olis kysyttävää...

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
21.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensin yhdyssanat, numero 24.

Tule vasta sitten löpisemään tuota sontaa.

Vierailija
22/34 |
21.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietää, että Raamatusta on poistettu ja lisäilty vaikka mitä. Ei se ole taivaasta tipahtanut vaan ihmisten kirjoittama kirja. Ja vielä lukuisten eri ihmisten eri aikoina kirjoittama ja muokkaama.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
21.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on IHMISTEN kirjoittama!!! Ja nimenomaa MIESTEN. Koska miehet ovat tuohon aikaan maailmaa pyörittäneet on Marian jutut sieltä pois jätetty. Marian ja Jeesuksen suhteesta en tiedä onhan Maria voinut olla vaikka Jeesuksen vaimokin.

Se ,että Mariasta on tehty raamattuun huono nainen on sekin miesten ansiota. Kävi vissiin miehisyyden päälle ,että Maria nousi niinkin tärkeään rooliin.

Itse uskon näin! Ei pitäis lukea kuin piru raamattua.

Edelleen korostan ,että se raamattu on ihmisen kirjoittama! Ja jopa satoja vuosia Jeesuksen kuoleman jälkeen.

Vierailija
24/34 |
21.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään kovin merkittävää. Vain muutamia lauseita ja sanamuotoja on muutettu. Jos jokin varma fakta saataisiin noista poistoista niin nehän sinne laitettaisiin heti takaisin.

Mutta asian ydinhän onkin siinä, uskooko ja mihin uskoo.

Vierailija
25/34 |
21.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kait se miinus tuli kyseiselle liikkeelle ja sitten ilmeisesti Raamatulle. Mutta ei Jumalan sanalle.

T. 20

Vierailija
26/34 |
21.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään kovin merkittävää. Vain muutamia lauseita ja sanamuotoja on muutettu. Jos jokin varma fakta saataisiin noista poistoista niin nehän sinne laitettaisiin heti takaisin. Mutta asian ydinhän onkin siinä, uskooko ja mihin uskoo.

Eihän mistään ole saatu varmaa faktaa siihenkään ,että on tapahtunut JUURI niin kuin raamatussa nyt kirjoitetaan.

Minä usko ,että tapahtumat menee vähän sinnepäin, MUTTA mikään sanan tarkkuudella ei voi olla totta! Nämä ihmiset jotka raamattua ovat kirjoittaneet eivät millään voi muistaa kaikkea niin sanatarkasti!

Ja samat tyypit ovat voineet lisäillä poistaa oman mielensä mukaan jo ihan ALUNPERIN niitä juttujaan. Eli ei siitä valmiista raamatusta ole tarvinnutkan mitään muutella kun se ei siin alunperinkään ole ollut.

Vierailija
27/34 |
21.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli historiaa. Naiset on siinä hisstoryssä joko neitsyitä tai huoria.

Ihanko oikeasti 2000-luvulla naiset uskoo peetä?

Minä luulen, että se Her Story oli ihan jotain muuta.

Vierailija
28/34 |
21.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on nyt eksytty pahemman kerran aiheesta taas.

Jatkakaa siitä niiin järkyttävästä possutaudista ja hygieniasta.

Nämä vl-ketjut karkaavat aina tähän samaan, Raamatun tulkitsemiseen ja lestadiolaisten puimiseen.

Vierailija
29/34 |
21.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me olemme lähdössä ja kieltämättä vähän tuo tauti mietityttää. Muttas en jaksa kauheasti ajatusta käyttää tohon.. tulee jos tullee, ;)

Vierailija
30/34 |
21.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sikainfluenssa on huomioitu suviseuroissa? Retkiolosuhteissa luulisin leviävän aika helposti, ja sinnehän tulee ympäri maata ihmisiä... eihän sitä tiedä jos joku sen tuo tullessansa...

"katso, minä olen teidän kanssanne kaikki päivät maailman loppuun asti."

Älkää peljätkö.

Vierailija
31/34 |
21.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sikainfluenssa on huomioitu suviseuroissa? Retkiolosuhteissa luulisin leviävän aika helposti, ja sinnehän tulee ympäri maata ihmisiä... eihän sitä tiedä jos joku sen tuo tullessansa...

"katso, minä olen teidän kanssanne kaikki päivät maailman loppuun asti."

Älkää peljätkö.

Vierailija
32/34 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit kysyä mitä vaan.

Vierailija
33/34 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en näe sikainfluenssaa sen kummempana uhkana kuin muitakaan "kulkutauteja". Normaali käsihygienia (kädestä tervehtiminen tietysti riski). Tietääkseni taudit eivät ole ennenkään levinneet epidemianomaisesti ko. tapahtumassa (ainakaan siitä ei ole uutisoitu).

Vierailija
34/34 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisia toimii johtokunnassa, raamattuluokan, pyhäkoulun ja päiväkerhon opettajina.

Tää nyt ei liity varsinaisesti aloitukseen mutta kun meidän ryhmällä on keittiövuoro niin yleensä ollaan naiset keittiöllä ja kun on siivousvuoro niin miehet siivoaa meidän ryhmässä:)

Minä en jaksa ressata tuosta sikaflunssasta. aivaan turhaa. jos leviää niin sit leviää.

Kaikkia kehotetaan pesemään ahkerasti käviä ja desifioimaan. Minä en sitä henk koht pidä niin suurena uhkana.

Kuten joku jo sanoi niin onhan niitä muitakin massatapahtumia ja tuskin noissa muissa tapahtumissa suurin osa ihmisistä edes tajuaa desifioida käsiään kun ovat sen verran huurussa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän neljä