Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yks kauheimmista pojan nimistä on

Vierailija
21.06.2009 |

Miro, yök!

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen vanhempi valitsee lapselleen omasta mielestään kauniin/perinteisen/ainutlaatuisen/suvussa kulkeneen/jne. nimen. Miksi pitää kerätä listaa inhokeista? Korostaako vastaaja omaa erinomaisuuttaan mollaamalla jonkun muun valintaa? Mielipiteitä on niin monia ja luokalle mahtuu useampikin Veeti. Mun aikana oli viisi Kirsiä...

mun aikana oli koululuokassa SARI- ja PETRI -nimet suosittuja, ja niistä on kyllä lähtenyt maku, varsinkin tuosta SARISTA

Vierailija
22/28 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen vanhempi valitsee lapselleen omasta mielestään kauniin/perinteisen/ainutlaatuisen/suvussa kulkeneen/jne. nimen. Miksi pitää kerätä listaa inhokeista? Korostaako vastaaja omaa erinomaisuuttaan mollaamalla jonkun muun valintaa? Mielipiteitä on niin monia ja luokalle mahtuu useampikin Veeti. Mun aikana oli viisi Kirsiä...

mun aikana oli koululuokassa SARI- ja PETRI -nimet suosittuja, ja niistä on kyllä lähtenyt maku, varsinkin tuosta SARISTA

sama juttu kaikessa muussa, esim. jostain tulee yleisnimi:kuten fairy=puhutaan fairysta kun tarkoitetaan tiskipesuainetta, tai cocis= tarkoitetaan yleensä kolajuomaa vaikka se olis rainbowta. Kaikki nämä massa_nimet menettää kaiken tarkoituksensa: Eelikset, Oliviat, Aleksit, Aleksanterit, Ellat, Ellet jne. Niistä tulee niin merkityksettömiä -->Sareja , Keijoja,... aikansa suosikkinimiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urpo ja Jorma

Vierailija
24/28 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tahtovat loukata toisia äitejä luettelemalla täällä toisten lasten nimiä. Ja ei ollut minun poikani listoilla

Vierailija
25/28 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtälailla jonkun nimen voi mieltää persoonattomaksi kun pitää sitä persoonallisena. kysymyshän on kuitenkin jokaisen ajatusmaailmasta.

Mikkoja on annettu v 2000-2008 1886 ja Aatuja 1893. Jaakkoja on annettu 3635 ja Veetejä 4431.

Mutta Mikkoja on kokonaisuudessa annettu 1900-luvulta lähtien 56 008 kpl ja Aatuja vain 3888.

Mikko, Matti, Jussi, Jaakko, Antti, Lauri, vaan nimenomaan Aatu, Eetu ja Veeti, joista tulee mieleen perihärmäläinen pottunenäinen pallopäävauva, jota ei erota toisista samanlaisista edes vanhempansa.

Vierailija
26/28 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aleksi, Axel, Akseli, Alex, koska näissä menee opettajatkin sekaisin ja on niin vaikea muistaa. On myös hyvin yleisiä kaikki.

Max on vaikea nimi taivuttaa ja ei oikein sovi Suomeen.

Sitten on lista Emmi, Essi, Ella, Emma, koska nämäkin on niin samanlaisia, että jos näistä pari tulee samalle luokalle, niin keväällä opettaja on oppinut näiden tyttöjen nimet.

Vierailija
27/28 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pottunenäinen pallopäävauva,

Vierailija
28/28 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuonna ei yhtään nico-petteriä?

Mistä johtuu? ;)