Harrastavatko vanhempasi seksiä?
Kommentit (18)
Vanhempani ovat eronneet, asuvat silti yhdessä mutta ei voisi vähempää kiinnostaa harrastavatko seksiä.
Eivät tietääseni ole munkiksi / nunnaksi alkaneet, tai ihmisinä mihinkään muuttuneet niistä ajoista kun minut ovat luoneet.
mutta en kyllä tiedä. Toivottavasti. En aio kysyä.
Nukkuvatkin eri huoneissa, mutta mistä sen tietää.
Vanhempani ovat eronneet, asuvat silti yhdessä mutta ei voisi vähempää kiinnostaa harrastavatko seksiä.
mikä tuntunut kivalle jne
Eiväthän yli 45 vuotiaat enää...
Heillä se tuntuu aktiivista olevankin.
erittäin mahdollista on että harrastavat seksiä - joko keskenään tai jonkun muun kanssa.
Minusta vanhempien seksielämä ei lapsille kuulu tippaakaan. Eikä myöskään aikuisten lasten seksielämästä ole mitään tarvetta tilittää heidän vanhemmilleen.
Pari viikkoa sitten kyläilin 2v:n kanssa mummolassa. Ipana pötkötteli sängyllä, yht' äkkiä pyörähti alas ja vetäisi mummon yöpöydän laatikon auki. Kappas jättipaketti kortsujahan siellä oli! Tästä päättelin että varmaan harrastavat seksiä...
(tästä oli kerran puhetta tuttavien kanssa, ja heistä olit osi merkillistä, etten tiedä)
Eivät keskenään mutta molemmilla on vilkas seksielämä ja kyllä meillä näistä puhutaan muiden juttujen ohella eikä yökötä. Viimeksi miehen kanssa sekstaillessa meinas hajota telkkari ja mun mies kertoi koko hauskan jutun mun äidille kahvipöydässä, naurettiin eikä ketään tod. nolottanu, vähän pöljiä ollaan:P
ruveta keskustelemaan aiheesta, eikä sen paremmin kertoa omastakaan. Mulla on ensi viikolla naistentautien lääkäri, kun tarvitsen uusia ehkäisyn. Ja vaikka olen melkein 40v ja naimisissa, ei tulisi mieleenkän kertoa äidilleni että olen menossa gynelle hommaamaan ehkäisyasiat kuntoon!
Ei meillä ole ikinä keskusteltu tuollaisista asioista, ei äidilläni ole mitään hajua olenko koskaan syönyt pillereitä, montako poikaystävää minulla on ollut tms.
Enkä ole kertonut että raskauteni ovat aina alkaneet vaivatta nopeasti. Jotkut kun kuulemma tällaisetkin asiat kertovat vanhemmileen, tyyliin "tätä vauvaa tehtiin pitkään".
Äiti harrastaa miesystävänsä kanssa. On kuitenkin edelleen isän kanssa naimisissa. Isä on vakavasti dementoitunut, eikä ymmärrä enää mistään mitään. Isä ei harrasta seksiä.
taitaa olla aika nuoret vanhemmat ja siis lapsellaan isovanhemmat, jos ehkäsyä vielä tarvitsevat.
taitaa olla aika nuoret vanhemmat ja siis lapsellaan isovanhemmat, jos ehkäsyä vielä tarvitsevat.
ovat elossa, mutten todellakaan halua tietää.
Eihän se asia edes mulle kuulukaan. Onneksi.