Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä annatte alle yksivuotiaille aamu- ja iltapalaksi?

Vierailija
21.06.2009 |

Siis sellaisille, jotka eivät enää juo vain maitoa. Meillä ei mene enää kaurapuuro alas enää mitenkään, ei vaikka laittaisi hedelmäsosetta sekaan. Onko puuron vaihtaminen toiseen auttanut?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
21.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaurapuuro, neljänviljan puuro, riisipuuro, mannapuuro, vispipuuro..

puurot vähän jäi kun tyttö tuli sen vuoden. ei enää tunnu maistuvan, nyt pian 2v syö aamulla muroja/leipää ja tomaattia ja kurkkua/ kananmunaa ja tomattia/ riisipuuroa tms..

Vierailija
2/9 |
21.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä muksut ovat (vielä 3-ja 5-vuotiaatkin silloin tällöin) syöneet maissi- tai maissi-perunasosetta purkillisen iltapalaksi. Siinä on vähän enemmän energiaa kuin esim. pelkässä hedelmäsoseessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
21.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

syödään eri puuroja, jugurttia, viiliä, leipää. Mitä milloinkin.

Vierailija
4/9 |
21.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

todella helppoa antaa velliä. voi joko sekoittaa itse jauheesta tai tehdä itse alusta asti tai ostaa valmistetroja.

sit vellit mukiin ja muki vaikka sänkyyn tai mihin vaan, lapsen käteen kuitenkin, itse juo, ei tarvi syöttää, ei sotke, kun on venttiilimuki. juo siis itsekseen ja sinä aikana itse voi tehdä jotain muuta.

annoin jopa aamulla sänkyyn, niin lapsonennukkui veil pari tuntia vellin jäkeen ja itsekkin sai nukkua. ei tarvinu alkaa puuroja keittelemään..

Vierailija
5/9 |
21.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka on nyt kuukauden ajan saanut kaurapuuroa aamulla ja illalla. Ehkä kokeilen tuota mannapuuroa.

ap

Vierailija
6/9 |
21.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekä aamulla että illalla neljän viljan puuroa, jota viilennetään ja maustetaan erilaisilla jogurteilla.

Vierailija
7/9 |
21.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on meidän 1, 6v. suosikkeja. Ovat maidottomia joten sopii pienellekin! Löytyy jogurttihyllystä!

Vierailija
8/9 |
21.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosiaan vielä maitotuotteita haluaisi antaa...

ap

Vierailija
9/9 |
21.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan uponnut enää itsekeitetyt perinteiset puurot. Aloin sitten ostaa niitä valmiita tetrapuuroja, ne upposi jotenkuten. Tai joskus tein perunavelliä, sekin kelpasi joskus. Useita päiviä kyllä meni ettei se vaan yksinkertaisesti varsinkaan iltaisin halunnut syödä mitään. Ei sitten, maidon joi ja hengissä selvisi.

Parin kuukauden jälkeen nirsoilua ja valmispuuroja siirryin takaisin itsetehtyyn puuroon, maistui taas kutakuinkin. Ruokahalu muutenkin parani noin1v iässä. Nyt 1v5kk kaurapuuro on sen herkkua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi