Pettäminen on yleisempää kuin arvaammekaan.
Olen suorastaan järkyttynyt, kun jäin pitkän suhteen jälkeen sinkuksi, niin tajusin kuinka julmetusti ihmiset pettävät puolisoitaan! Niin naiset kuin miehetkin!
Jos menee tanssiravintolaan, niin johan pörrää ympärillä ukkoja sormukset kourassa ja kaululukset kenossa! ja aina valmiina ties mihin mistä eivät takuulla halua vaimojensa tai naisystäviensä tietävän!
Yhtä-äkkiä olen saanut myös tietää että ystäväpiirissäni naiset vehtaavat kunnollisten miestensä seläntakana vaikka mitä...
Mikä ihme ihmisiä nykyään vaivaa, ja ennenkaikkea miten pettäjät toivovat sivullisten asiaan reagoivan!?! Pitääkö olla niin kuin ei tietäisi vai pitääkö ilmoittaa kumppanille, vai mitä pitäisi tehdä!?! Minua kyllä korpeaa sellaisen katsominen sivusta....
Kommentit (4)
Jos sinä olet tyhmä ja elät kuplassa, se ei tarkoita että joku muukin olisi.
Olen suorastaan järkyttynyt, kun jäin pitkän suhteen jälkeen sinkuksi, niin tajusin kuinka julmetusti ihmiset pettävät puolisoitaan! Niin naiset kuin miehetkin! Jos menee tanssiravintolaan, niin johan pörrää ympärillä ukkoja sormukset kourassa ja kaululukset kenossa! ja aina valmiina ties mihin mistä eivät takuulla halua vaimojensa tai naisystäviensä tietävän! Yhtä-äkkiä olen saanut myös tietää että ystäväpiirissäni naiset vehtaavat kunnollisten miestensä seläntakana vaikka mitä... Mikä ihme ihmisiä nykyään vaivaa, ja ennenkaikkea miten pettäjät toivovat sivullisten asiaan reagoivan!?! Pitääkö olla niin kuin ei tietäisi vai pitääkö ilmoittaa kumppanille, vai mitä pitäisi tehdä!?! Minua kyllä korpeaa sellaisen katsominen sivusta....'
'
'
Miten sä vasta sitten ton tajusit kun sinkuksi jäit?
En käynyt vuosikausiin ravintoloissa, ja seuraelämäkin vilkastui vasta eroni jälkeen....
Eroni ei johtunut pettämisestä...tai voiko siitä nyt olla varma...